مایلی‌کهن: تلاش می کنیم گهر درلیگ بماند

۲۷ آبان ،

محمد مایلی کهن شنبه شب پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر در جمع خبرنگاران عنوان کرد دو تیم بازی بسیار نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما آلومینیوم از حملات بسیار کم خود استفاده کرد و توانست به گل برسد.

وی ادامه داد: ما در این دیدار بهتر از قبل کار کردیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی نیز داشتیم اما متاسفانه تیم ما با مشکل گلزنی مواجه است و نتوانستیم در این دیدار به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود افزود: تیم ما در تمامی خطوط با کمبود بازیکن و ضعف مواجه هستیم و در تعطیلات نیم فصل سعی می کنیم با جذب چند بازیکن خوب تیم گهر را تقویت کنیم.

مایلی کهن ماندن گهر در رقابت های لیگ برتر را کار بسیار سختی دانست و اظهار داشت: تیم ما ۲۰ بازی دیگر را پیش رو دارد اما متاسفانه ما تاکنون نتوانسته ایم در لرستان و زمین خود بازی کنیم و همین مسئله کار را بسیار برای تیم ما دشوار کرده است اما در صورت رفع مشکل ورزشگاه در شهر دورود امیدواریم در آینده نتایج بهترین بگیریم.

وی تاکید کرد: ماندن در لیگ برای گهر بسیار سخت است اما ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را برای حفظ تیم انجام خواهیم داد.

به گزارش تفسیری مهر تیم فوتبال گهر دورود عصر شنبه در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان شکست خورد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.