مایکروسافت و صرف یک میلیارد دلار برای تبلیغات ویندوز ۸

موبنا- شایعاتی مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد یک میلیارد دلار برای تبلیغات و بازاریابی ویندوز هشت صرف کند، منتشر شده است.

سیستم عامل ویندوز هشت مایکروسافت در طول ماه جاری عرضه خواهد شد و مایکروسافت امیدوار است همه کاربران نسخه های قبلی ویندوز و نیز سایر سیستم عامل ها را متقاعد کند که از ویندوز هشت استفاده کنند.

مایکروسافت بازاریابی خود برای ویندوز هشت را آغاز کرده است و این غول نرم افزاری قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار صرف تبلیغات ویندوز هشت کند.

این نسخه از پلاتفورم مایکروسافت ۲۹ اکتبر (۱۳ آبان) به شکل رسمی عرضه خواهد شد.
بر این اساس تعدادی از تولیدکنندگان برای رونمایی و عرضه تبلت ها و رایانه های خود با پشتیبانی از ویندوز فون هشت برنامه ریزی کرده اند.
مایکروسافت علاوه بر پلاتفورم ویندوز هشت قرار است از دو تبلت خود با پشتیبانی از این سیستم عامل رونمایی کند.

ویندوز ۸ (Windows 8) آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت به شمار می رود که قرار است طی ماه جاری به بازار عرضه شود.

ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی و تبلت ها تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.

مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند.

از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریع تر با استفاده از یواس‌بی۳ و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.