مایکروسافت به دنبال خرید شبکه تجاری Yammer

با ورود Windows 8 بر روی تبلت ها امکان ادغام Yammer نیز وجود خواهد داشت. این روزها شایعاتی پیرامون مایکروسافت قوت گرفته است که این شرکت قصد خرید شبکه اجتماعی تجاری Yammer را دارد.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Cnet، برخی از منابع آگاه با دفتر اداری Yammer گزارش کردند که گفتگوهایی پیرامون خرید Yammer توسط مایکروسافت در جریان است. از منابع داخلی مایکروسافت هم خبر می رسد که مایکروسافت مذاکرات و اقدامات اولیه ای را جهت خرید این استارتاپ آغاز نموده است.
شرکت سن فرانسیسکویی Yammer از لحاظ کارآیی و اهمیت همانند فیس بوک بود؛ کارمندان می توانند مطالبی را پست نمایند، به اشتراک گذارند و یا در مواردی به مباحثه بپردازند. این شرکت یقینا به ابزار داخلی برای بسیاری از استارتاپ ها و شرکت های تجاری بزرگتر تبدیل خواهد شد.
بیش از ۸۰ درصد شرکت های Fortune 500 از Yammer استفاده می کنند، در صورتیکه مایکروسافت موفق به خرید Yammer شود آن می تواند با استفاده از ابزارهای اجتماعی- سازمانی social- enterprise به مدنیزه نمودن وب کمک نماید. اما هنوز این شایعات فراتر از تایید توسط هر یک از شرکت های مایکروسافت و Yammer می باشد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.