مایکروسافت سرویس اسناد گوگل را هم مسخره کرد

۲۵اردیبهشت،

مایکروسافت همچنین اخطار داده که استفاده از خدمات اسناد گوگل برای باز کردن فایل ها ممکن است منجر به از دست دادن بخشی از اطلاعات شود.

مایکروسافت که تا به امروز ابایی از مسخره کردن سرویس های مختلف گوگل نداشته، این بار به سراغ سرویس اسناد این شرکت رفته است.

به گزارش فارس به نقل از تامزهاردویر،مایکروسافت از ماه نوامبر به این سو بارها خدمات جیمیل را مسخره کرده و گوگل را به نقض حریم شخصی کاربران متهم کرده بود. این شرکت در تازه ترین اقدام دو اگهی تبلیغاتی در مورد خدمات اسناد گوگل و سرویس مشابه آن در مایکروسافت یعنی آفیس ۳۶۵ منتشر کرده است.

آگهی اول ” سرویس اسناد گوگل ارزش شرط بندی ندارد” نام دارد و در آن به کاربران اخطار داده شده که خطر نکنند و فایل های آفیس را در قالب سرویس های گوگل به کار نگیرند، زیرا مایکروسافت که خود طراح آفیس است می داند چگونه باید استفاده بهینه از فایل های آفیس را ممکن کند اما گوگل چنین توانایی و قابلیتی ندارد.

از سوی دیگر در این فایل ها اطلاعات با ارزش شخصی وجود دارد و به ادعای مایکروسافت، گوگل شرکت قابل اعتمادی نیست و نباید اطلاعات یاد شده را در اختیار آن قرار داد. مایکروسافت همچنین اخطار داده که استفاده از خدمات اسناد گوگل برای باز کردن فایل ها ممکن است منجر به از دست دادن بخشی از اطلاعات شود.

در آگهی دوم هم اخطار داده شده که استفاده از خدمات اسناد گوگل منجر به کاهش بهره وری اشخاص می گردد، زیرا امکانات آن برای تعامل مناسب نیست و بر خلاف آفیس ۳۶۵ از بعضی ویژگی ها مانند Power Pivot، SmartArt، واترمارک، ویرایش تصاویر و …. برخودار نیست.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.