مایکروسافت و عرضه نسخه تازه ویندوز اینتون

۲۶م دیماه ،

فاوانیوز: شرکت مایکروسافت نسخه تازهی از راهکار مدیریتی تحت پردازش ابری خود را که ویندوز اینتون (Intune) نام دارد، روانه بازار کرده است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر؛شرکت مایکروسافت نسخه تازه پلت فرم ویندوز اینتون خود را در حال حاضر فقط برای تعداد محدودی از کاربران عرضه کرده است، اما قصد دارد از ۱۳ ژانویه امسال آن را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهد.

ویندوز اینتون نام یکی از راهکارهای شرکت مایکروسافت در زمینه خدمات امنیتی و مدیریتی تحت پردازش ابری است که اولین نسخه آن در ژوئیه ۲۰۱۱ عرضه شد.

این راهکار در ابتدا برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی عرضه شد که به وسیله آن می‌توانستند حداکثر ۵۰۰ رایانه تحت ویندوز خود را مدیریت کنند.

اما نسخه تازه ویندوز اینتون برای مدیریت ۱۰۰ هزار کاربر، رایانه و ابزار همراه قابل استفاده است.

بر اساس این گزارش، شرکت مایکروسافت قابلیت‌های تازهی به نسخه تازه ویندوز اینتون افزوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به یکپارچگی آن با ویندوز ۸، ویندوز آر تی، ویندوزفون ۸ و نیز ابزارهای همراه تحت سیستم عامل‌های اپل و گوگل (آی او اس و اندروید) اشاره کرد. کاربران همچنین می‌توانند از طریق ابزار متصل کننده تازهی که مایکروسافت برای این پلت فرم عرضه کرده است، ابزارهای همراه خود را مدیریت کنند.

شرکت مایکروسافت در زمینه حق اشتراکی که کسب و کارهای کاربر برای استفاده از این راهکار باید بپردازند، نیز تغییراتی انجام داده است. در نسخه تازه اینتون حق اشتراک ماهیانه هر کاربر به ۶ دلار کاهش یافته است.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.