متاسفانه عنوان مد و لباس در میان مردم فراگیر نشده است

گردآوری شده به همت گروه فرهنگ خبرگزاری ممتازنیوز

یک طراح لباس در گفت و گو با هنرآنلاین مطرح کرد:

یک طراح لباس معتقد است؛ طراحان لباس در فصل تابستان بیشتر از فصل های دیگر سر ذوق خواهند آمد و به طراحی لباس آقایان در این فصل بیشتر اهمیت می‌دهند.

کامیار حیدری طراح لباس جوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ اهمیت داشتن طراحی لباس آقایان مطرح کرد:باید صادقانه بگویم که طراحان لباس بسیار با ذوق و خلاقی در کشورمان داریم اما متاسفانه طراحان لباس در ایران بیشتر به طراحی لباس برای بانوان اهمیت می دهند و با بی توجهی از طراحی لباس آقایان میگذرند.

این طراح جوان در ادامه افزود:متاسفانه در میان اشخاص جامعه عنوان مد و لباس فراگیر نشده است،و بسیاری از مردم معتقد می باشند که مد و لباس فقط مختص بانوان است.

وی همچنین عنوان کرد:البته باید موضوع حجاب لباس بانوان را هم در نظر داشته باشیم و اینکه اصولا در طراحی لباس بانوان دست طراح لباس برای تعیین رنگ لباس نیز بیشتر باز است.

حیدری در بخش پایانی این گفت و گو اشاره ای به لباس های فصل تابستان آقایان داشت و گفت:یک طراح لباس موفق و با ذوق باید در هر شرایط و زمانی بتواند به راحتی خلق اثر کند اما یک سری از فصل ها به طراحان کمک میکنند تا بهتر و بیشتر به طراحی لباس بپردازند و فصل تابستان هم یکی از آن فصل ها است که با روحیه اکثر طراحان لباس سازگار میباشد و سبب شور و شوق بیشتر طراح میشود بنابراین باید بگویم که در فصل تابستان طراحان لباس برای پوشش آقایان تدارکاتی خواهند دید که از پوشیدن لباس هایشان در این فصل نهایت لذت را ببرند.

انتهای پیام/۶۲

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.