متفاوت‌ترین سطل های زباله +عکس

۳۱فروردین۱۳،

سطل های زباله شاید هیچ جای تغییری نداشته باشند اما هنوز هنرمندانی می باشند که از سطل هم برای خودشان یک هنر می سازند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، سطل زباله وسیله ای کثیف است که دست زدن به آن هم کمی انسان را اذیت می کند. این سطل های زباله اما وظیفه ای  بزرگ را در خانه به دوش دارند چرا که مانع از بهم ریختگی زباله ها می شوند.

طرح هایی که برای یک سطل زباله ارائه می گردد غالبا بدون تغییر می باشند چرا که سادگی این وسیله بیشتر از تکنولوژیک یا متفاوت بودنش مد نظر است به همین سبب تغییرات بسیاری در آن ایجاد نمی شود اما باز هم طراحانی می باشند که دست به ابتکار با سطل زباله می زنند.

** سطل هوشمند

هوشمندسازی با پیشرفت تکنولوژی در بسیاری از وسیله های اطراف ما رخ داده است و سطل زباله نیز از این هوشمندسازی در امان نبوده است. سطح زباله هوشمند به شما این اجازه را می دهد تا بدون آنکه دستتان به سطل بخورد زباله ها را داخل آن بریزید. این سطل همچنین مانع از خروج و پراکندگی آلودگی در فضای اطراف میشود. با نزدیک کردن زباله به سطل و رسیدن به فاصله ۵ سانتی متری درب سطح باز می گردد و پس از اتمام کار سریع بسته می گردد.

** سطل زباله شخصی

“آنا کاردیم” طراح پرتغالی چندی پیش ایده ای بسیار متفاوت برای زباله هایی که به طور روزانه ایجاد می کنیم داد. او بر روی لباس هایی که طراحی میکرد که سوزن تزئینی قرار میداد که این سوزن با اتصال یک تکه پلاستیک به سطل زباله شخصی تبدیل می شد. شما می توانستید تمام زباله های روزانه خود را داخل این سطل بریزید تا محیط زیست نیز تخریب نشود.

** سطل فشاری

یکی از بزرگترین مشکلات سطل های زباله کمبود فضا در داخل آن هاست. این مشکل مخصوصا در اداره ها که کاغز به میزان بسیار استفاده می گردد بیشتر دیده خواهد شد. چندی پیش یک سطل زباله فشاری رونمایی شد که شما می توانستید هر بار که سطل پر می گردد درب آن را بسته و سپس با پا تمام زباله ها را فشار دهید تا فشرده شده و فضای بیشتری برای شما ایجاد کند.

** سطل زباله خنک

مشکل بزرگی که همیشه با سطل های زباله همراه بوده است بوی بسیار بد آن هاست به همین سبب “مینوس” طراحی شده است. این سطل زباله هوای داخل سطل را خنک نگه می دارد تا بوی بد مواد غذایی فاسد شده و یا هر بوی دیگر سطل از بین برود. این سطل یکی از برترین طرح هایی بوده است که تا به حال در مورد یک سطل زباله ارائه شده است.

** سطل زباله طلا

دیگر طلاکاری به حدی فراوان شده است که بعضی از طراحان سطل زباله ای از طلا می سازند. این سطح توسط “سیلوای فلور” طراحی شده است، تنها ۲۵ عدد از این سطل های گران قیمت را می توانید در دنیا پیدا کنید. اگر قصد دارید یکی از این سطل ها را در خانه خود بگذارید باید بیش از ۱۵ هزار دلار هزینه پرداخت کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.