متناسب بااندامتان کیف بخرید

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

خانم‌های بلند‌قد می‌توانند از انواع کیف‌ها استفاده کنند، اما اگر ریز اندام و قد کوتاه میباشید iبهتر است از کیف‌های کوچک‌تر و جمع و جورتر استفاده کنید.

در قبل استفاده از کیف، بیشتر جنبه تزیینی داشت اما امروزه کیف، یکی از وسایل ضروری ما در خارج از منزل است، اما گاهی مدل‌های بسیار متنوع کیف سبب می‌شود که نتوانیم براحتی، خریدمان را انجام دهیم. اگر قصد دارید یک کیف خریداری کنید نکات زیر می‌تواند iبه شما کمک کند.

برای خرید در گام اول، باید کاربرد کیف را مشخص کنید. اگر iبه دنبال مدلی میباشید که بتوانید آن را با تعداد بیشتری از لباس‌هایتان هماهنگ کنید، iبهتر است iبه دنبال انواع ساده و بدون طرح بروید. رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای و سبز تیره از جمله رنگ‌هایی است که قابلیت هماهنگی بیشتری با رنگ‌های دیگر دارد. برای مثال رنگ قهوه‌ای می‌تواند با لباس‌های کرم و شیری استفاده شود. رنگ سبز نیز ترکیب خوبی را با نارنجی و زرد تشکیل خواهد داد.

اگر می‌خواهید کیفی خریداری کنید که در آن از چند رنگ استفاده شده است باید iبه رنگ اصلی و زمینه دقت داشته باشید که یک رنگ خنثی باشد. هنگامی که رنگ لباس‌هایتان متنوع و بیشتر از ۲ رنگ دارد حتما از کیف‌های تک‌ رنگ استفاده کنید.

مساله دیگری که در این میان اهمیت دارد، سایز و اندازه کیف است. اگر شما یک خانم میانسال میباشید، iبهتر است از یک کیف متوسط یا کوچک استفاده کنید. رنگ کیف این اشخاص نباید تند و زننده باشد. دختران نوجوان همیشه وسایل بسیاری دارند که دوست دارند همراه خود داشته باشند. استفاده از کیف‌های بزرگ با رنگ‌های شاد برای این گروه سنی مناسب‌تر است.

خانم‌های بلند‌قد می‌توانند از انواع کیف‌ها استفاده کنند، اما اگر ریز اندام و قد کوتاه میباشید iبهتر است از کیف‌های کوچک‌تر و جمع و جورتر استفاده کنید.
کیف‌های پارچه‌ای بیشتر برای محیط‌های غیررسمی کاربرد دارد، اما اگر می‌خواهید برای شرکت در مهمانی‌های رسمی کیفی تهیه کنید iبهترین گزینه می‌تواند یک کیف کوچک چرمی iبه رنگ مشکی یا قهوه‌ای باشد.

هماهنگی رنگ بین کیف و کفش می‌تواند تأثیر بسیاری در شکل ظاهری شما داشته باشد. iبهتر است این دو را از یک طرح و رنگ انتخاب کنید یا دست‌کم جنس آنها را با هم هماهنگ کنید.اگر رنگ کیف و کفش‌تان هماهنگی ندارد می‌توانید از بند کفش همرنگ کیفتان استفاده کنید یا از طرح‌های خلاقانه‌ای مانند این استفاده کنید.

قبل از خرید کیف، iبه تعداد جیب‌های آن دقت کنید. اگر همیشه وسایل بسیاری را iبه همراه دارید، جیب‌ها برای شما کاربرد بسیاری خواهد داشت. ممکن است شما جزو آن دسته از خانم‌هایی باشید که کیف شلوغی دارند و هر بار که iبه دنبال چیزی می باشند آن را iبه سختی پیدا می‌کنند. برای حل این مشکل از کیف‌های کوچک‌تر داخل کیفتان استفاده کنید تا وسایلتان سامان داشته باشند.

نکته دیگری که باید iبه آن توجه داشته باشید این است که اگر دانش‌آموز میباشید حتما از کوله‌پشتی‌های استاندارد استفاده کنید. کیف‌های دستی سبب افتادگی شانه‌ها می‌شود و هنگام حمل وسایل سنگین برای ستون فقرات خطرناک است. iبهتر است این کیف‌ها بند کمری هم داشته باشد تا هنگام حرکت مدام روی شانه‌ها تلو تلو نخورد.

منبع : jamejamonline.ir

ممتازنیوز – مد و لباس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.