متکی پدیده انتخابات آتی است

۱۷فروردین۱۳،

دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده گفت: منوچهر متکی به عنوان یک گزینه اصلی پدیده انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، مسعود جورابلو دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده در نشست همیاران تهران این جبهه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که حضور منوچهر متکی در انتخابات آینده مسجل باشد و می‌توان گفت وی پدیده انتخابات آتی خواهد بود.  
 
وی با اشاره به اینکه جلسه نشست امروز اولین جلسه جبهه پیشگامان خدمت به خانواده است افزود: ما در صدد هستیم با یک انسجام داخلی و با اعتماد به نفس در انتخابات آینده وارد عمل شویم تا بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.  
 
جورابلو اظهار داشت: در این دوره انتخابات ظرفیت تازهی ملاحظه می‌شود لذا انتظار می‌رود با توجه به اوضاع اقتصادی که در کشور حاکم است، تصمیمات سنجید‌ه‌ای اتخاذ شود.  
 
وی اظهار داشت:‌جبهه پیشگامان خدمت به خانواده پس از بررسی برنامه‌های گزینه‌های مطرح در انتخابات ریاست جمهوری منوچهر متکی را به عنوان گزینه اصلی خود برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.
 
دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده خاطرنشان کرد: باید محکم و مستحکم و با توجه به حساسیتی که در انتخابات پیش رو وجود دارد، وظیفه خود را با دقت عمل انجام دهیم.
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.