«مثل آب برای شکلات» هیچ حمایتی نشده است

نمایش “مثل آب برای شکلات” با وجود ۲ ماه تمرین سخت و روزانه، تاکنون هیچ حمایتی از سوی اداره ارشاد استان هرمزگان به منظور اجرا در شهریور ماه نشده است.

ابراهیم پشت کوهی کارگردان تئاتر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در رابطه با اجرای نمایش “مثل آ‌ب برای شکلات” گفت: هم اکنون مشغول تمرینات اجرای عمومی نمایش “مثل آب برای شکلات” هستیم که قرار است شهریور ماه در بندرعباس اجرا شود.

وی افزود: پس از اجرای این نمایش رپرتوار آثار گروه چون “تنها سگ اولی می‌داند چرا پارس می‌کند”، “مکبث”، “حقیقت العشق” و “فروش یک روح سرکش” اجرا می‌شود.

پشت کوهی تصریح کرد: اواخر آبان ماه امسال نیز سفر ماه به روسیه قطعی شده است اما اینکه کار کدام اثر نمایشی مان را برای اجرا به این کشور می‌بریم هنوز قطعی نیست و به زودی مشخص می شود.

این کارگردان در خصوص نمایشنامه “مثل آب برای شکلات” بیان کرد: این عنوان نام یک رمان است که ما آن را تبدیل به نمایشنامه کرده ایم و رئالیسم جادویی که در جنوب ایران به همراه ریشه های مشترک با آمریکای لاتین وجود دارد در این اثر مشاهده می شود.

پشت کوهی اظهار کرد: این نمایش طوری طراحی شده که برای تمامی طیف های جامعه مناسب است و محدود به قشر خاصی نمی شود.

وی در خصوص وضعیت حمایتی از این اثر گفت: متاسفانه تاکنون اداره ارشاد و ارگان های دیگر استان هیچ کدام از ما حمایتی نکرده اند با این که ما دو ماه است که در حال تمرین سخت هستیم اما هیچ صحبتی در این رابطه با ما نشده است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.