مجازات عاملان ساخت فیلم توهین آمیز به اسلام و پیامبر اعظم(ص)

زارعیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خواستار شد

یک حقوقدان گفت: مجامع بین المللی باید از حقوق همه مردم دنیا دفاع کنند و مسلمانان نیز جزو ملت‌های دیگر جهان هستند که حقوقشان باید محترم شمرده شود از همین رو حقوق مغفول مانده این عده از مردم جهان نیز از طریق این مجامع باید باز پس گرفته شود.

علی اکبر زارعیان در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، درباره ساخت فیلم توهین آمیز نسبت به پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: دنیای استکبار به دنبال استفاده ابزاری از آزادی بیان و حقوق بشر است و می‌خواهد با استفاده از این موضوع به اسلام و مقدسات اهانت کند.

این حقوقدان با اشاره به موضوع هولوکاست تصریح کرد: کسانی که نقایص ماجرای هولوکاست را به دنیا اثبات کرده‌اند اکنون در حال مجازات هستند و آزادی بیان و حقوق بشر درباره آنها معنایی پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: دوگانگی رفتار مشاهده شده از سوی جوامع غربی به یک عنوان قابل پذیرش نیست و احترام به همه ادیان به همراه پیامبرانشان جز حقوق اثبات شده جهان است که باید آن را پذیرفت.

وی ضمن محکوم کردن اقدام صهیونیستی- آمریکایی توهین به پیامبر خواستار مجازات تمام عاملان این جریان شد.

این حقوقدان خاطر نشان کرد: مجامع بین المللی باید از حقوق همه مردم دنیا دفاع کنند و مسلمانان نیز جزو ملت‌های دیگر جهان هستند که حقوقشان باید محترم شمرده شود از همین رو حقوق مغفول مانده این عده از مردم جهان نیز از طریق این مجامع باید باز پس گرفته شود.

“انتهای پیام”/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.