مجلس: عدم تخصیص بودجه ۴ هزار میلیاردی وزارت ارتباطات مغایر قانون نیست

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس گفت: امسال قرار بود تمام درآمد وزارت ارتباطات (مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان) در این وزارتخانه هزینه شود که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد اما این مغایر قانون نیست.
 
 
با تصویب لایحه حصول درآمدهای پست و مخابرات در مجلس، امسال قرار بود تمام درآمدهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این وزارتخانه برای توسعه زیرساخت‌های ICT هزینه شود. 
 
در بودجه ۹۳ این قانون به طور کامل محقق نشد و از این مبلغ که ۴ هزار میلیارد تومان بود، در عمل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به وزارت ارتباطات تخصیص پیدا کرد.
 
رمضان‌علی سبحانی‌فرد در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که آیا تخصیص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از ۴ هزار میلیارد تومان مغایر مصوبه مجلس نیست؟ گفت: در آن مصوبه آمده که تمام درآمدهای وزارت ارتباطات در همان وزارت‌خانه برای توسعه زیرساخت‌ها هزینه شود.
 
رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در این مصوبه تاکید شده این مبلغ با مصوبه هیات وزیران اختصاص پیدا کند که امسال دولت با هزینه‌کرد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از کل درآمدهای این وزارتخانه در زیرساخت‌ها موافقت کرد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین مغایرتی در بودجه اختصاص یافته وزارت ارتباطات در سال ۹۳ و لایحه حصول درآمدهای پست و مخابرات وجود ندارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.