مجلس مخالف با پیشنهاد شورای​رقابت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 مجلس مخالف با پیشنهاد شورای​رقابت

مجلس مخالف با پیشنهاد شورای​رقابت

پرشین خودرو: یک عضو کمیسیون صنایع با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نباید تعرفه واردات خودرو تغییر کند، گفت: با پیشنهاد شورای رقابت مخالفیم.

به گزارش ممتازنیوز، بهروز نعمتی با بیان این که مخالف پیشنهاد شورای رقابت برای کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی تعرفه واردات خودرو هستم، اظهار داشت: موضوع مطرح شده از سوی شورای رقابت در کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی تعرفه واردات خودرو فقط در حد پیشنهاد است که سیاستگذاران می‌توانند در تصمیم گیری‌های خود این موضوع را نیز مدنظر قرار دهند.
وی با اعتقاد براینکه در شرایط فعلی نباید تعرفه واردات خودرو تغییر کند، افزود: تغییر تعرفه واردات خودرو ارتباط نزدیکی با زیرساختهای صنعتی کشور دارد و در حال حاضر به اعتقاد بنده تعرفه واردات خودرو نباید تغییر کند.
به گزارش تسنیم، شورای رقابت در جلسه ۱۶ بهمن ماه امسال شورای رقابت در جهت تنظیم و بهبود بازار رقابت مربوط به صنعت خودروی کشور و برای افزایش کیفیت و تعدیل قیمتها پیشنهاداتی را به هیأت دولت برای تعدیل نرخ تعرفه خودروهای وارداتی مطرح نموده است که براساس آن تعرفه واردات خودروهای ۱۵۰۰ سی سی با ظرفیت موتور ۳۰ درصد، خودروهای بیش از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی سی ۳۵ درصد، خودروهای بیش از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سی سی ظرفیت موتور ۴۰ درصد، خودروهای بیش از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سی سی ظرفیت موتور ۷۰ درصد و خودروهای بیش از ۳۰۰۰ سی سی ظرفیت موتور ۱۰۰ درصد پیشنهاد شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.