مجهز شدن تبلت تازه لنوو به ویندوز ۸

۲۱ آبان ، موبنا- شرکت لنوو از تبلت تازه خود با پشتیبانی از ویندوز هشت مایکروسافت رونمایی کرد.

لنوو اعلام کرده فروش تبلت تازه خود را با نام ThinkPad Tablet 2 از اواسط ماه جاری آغاز می کند.
این دستگاه که قرار است با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش برسد حاوی صفحه نمایش ۱۰ اینچی چندلمسی است و از وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل بهره می برد.
این دستگاه به پردازنده Atom Clover Trail تجهیز شده و باتری آن قادر است ۱۰ ساعت شارژ نگه دارد.
از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پشتیبانی از پورت micro HDMI، USB و دوربین پشتی هشت مگاپیکسلی و دوربین جلویی دو مگاپیکسلی اشاره کرد.
این دستگاه همچنین با سرویس های شبکه نسل سوم و چهارم سازگار است و همراه با لوازم جانبی همچون صفحه کلید بلوتوث و نگه دارنده و آداپتور در اختیار کاربران قرار می گیرد.

لنوو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و فروش رایانه شخصی و تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست که مرکز آن در کشور چین قرار دارد. این شرکت با نام اصلی «لجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ در پکن تاسیس و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل شد.

شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگ ترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه به غیر از ژاپن دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تامین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه کرد.

این شرکت، نام «لنوو» را در سال ۲۰۰۳ برای خود برگزید که برگرفته از “Le” ابتدای “Legend” و “novo” به معنای «نُوین» در زبان لاتین است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.