مجوز اجرای صحنه‌ای دارکوب و ۲ گروه دیگر صادر شد

۱۱ام بهمن ،

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه‌ای گروه موسیقی دارکوب و دو گروه دیگر را صادر کرد.

به گزارش هنرآنلاین، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه‌ای گروه موسیقی دارکوب و دو گروه دیگر را صادر کرد.

 دفتر موسیقی مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی « دارکوب» به سرپرستی همایون نصیری، ۱۸ اسفندماه جاری ساعت ۴۰/۱۸ و ۲۲ دو اجرا در سالن همایش‌های برج میلاد تهران و گروه موسیقی (دف نوازان سحوری) به سرپرستی محمدرضا فهیم گیلانی و خوانندگی سید بهاءالدین حسینی و مجید امیربنده‌ای روزهای ۶ و ۷ اسفندماه ساعت ۲۰ هر شب یک اجرا در سالن رودکی؛ گروه موسیقی «مانوها» به سرپرستی حامد مجیدی و خوانندگی مهدی مهدوی و وصال پیردل زنده روزهای ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه ساعت ۳۰/۱۸ و ۳۰/۲۱ هر شب دو اجرا در سالن اصلی مجموع آزادی، صادرشد.

گروه دارکوب با اجرای قطعاتی چون قضا، جادو، بولریاس و حیران و گروه دف نوازان سحوری با اجرای قطعات، یاودود، گول وه، قطعه خزان و آی لباخ، گروه مانوها با اجرای قطعات به یادت این روز انتهایی، اگه کوچیک دنیای بزرگت، آغاز یک سفر سخت و از پشت پنجره خیابونا را برای علاقمندان اجرا خواهند کرد.

مجوز امتیاز اجرا ی گروه دارکوب برای شرکت آوا سازان ققنوس، صادرشده است.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.