مجوز بازی قوچان نژاد نمی رسد

تیم ملی در حالی باید سه شنبه هفته آینده با لبنان بازی کند که به احتمال زیاد مجوز بازی رضا قوچان نژاد برای این بازی صادر نخواهد شد. این می تواند خبر بدی برای کارلوس کی روش باشد که تیمش در این مدت با مشکل گلزنی روبرو بوده است.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: تیم ملی در حالی باید سه شنبه هفته آینده با لبنان بازی کند که به احتمال زیاد مجوز بازی رضا قوچان نژاد برای این بازی صادر نخواهد شد. این می تواند خبر بدی برای کارلوس کی روش باشد که تیمش در این مدت با مشکل گلزنی روبرو بوده است.

قوچان نژاد می توانست با حضور در این بازی مشکلات خط حمله تیم ملی را تا حدی حل کند. در چند ماه گذشته کریم انصاری فرد که امید اول خط حمله تیم ملی است نتوانسته برای تیمش گل بزند. محمد قاضی هم خیلی مهاجم گلزنی نیست و بیشتر می تواند برای مهاجم کناری اش موقعیت گل درست کند.

محمدرضا خلعتبری معمولا در گوش چپ بازی می کند و خیلی موقعیت گل به دست نمی آورد تا بتواند مشکل تیم ملی را حل کند. همه اینها باعث می شود که کی روش دل به مهاجمی خوش کند که روز شنبه با استاندارد لیژ بلژیک قرارداد امضا کرده است و می تواند فوتبال را در سطح بین المللی بازی کند.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در مورد حضور قوچان نژاد در بازی با لبنان گفت: «فیفا هنوز پاسخ درخواست ایران را برای بازی کردن قوچان نژاد در تیم ملی نداده است. به هر حال این کار زمان می برد چون فیفا باید تمام مدارک ارسالی ایران را بررسی کند. با توجه به اینکه ما باید لیست تیم ملی را برای بازی با لبنان ۷ روز قبل از بازی به AFC اعلام کنیم بعید است که قوچان نژاد بتواند در این بازی برای تیم ملی بازی کند. بازی با لبنان در تاریخ ۲۳ شهریور برگزار می شودت و احتمال اینکه در این سه چهار روز آینده مشکل او حل شود خیلی کم است.»

 اما سوالی که در این باره پیش می آید این است که چرا مجوز بازی کردن امید نظری خیلی زودتر از قوچان نژاد صادر شد؟ این منبع آگاه در پاسخ به این سوال هم گفت: «داستان نظری با قوچان نژاد فرق دارد. نظری در هیچ رده سنی برای سوئد بازی نکرده بود و به همین دلیل برای بازی در تیم ملی مشکلی نداشت ولی قوچان نژاد هم در رده سنی امید و هم در رده سنی جوانان برای هلند بازی کرده و به همین دلیل فیفا با حساسیت بیشتری این قضیه را پیگیری می کند. دژاگه هم چون در رده های پایه آلمان بازی کرده بود، زمان زیادی طول کشید تا مجوز بازی کردن او برای تیم ملی ایران صادر شود.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.