مجوز ساخت بازی رایانه‌ای ˝آخرین نبرد˝ صادر شد

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مجوز ساخت بازی ˝آخرین نبرد˝ با موضوع آموزه‌های دینی و مذهبی را صادر کرد.

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای آخرین نبرد به نویسندگی محمد علی اسدی با مجوز تولید آن موافقت کرد.

بازی آخرین نبرد یک بازی کاملا ایرانی تحت وب (اینترنت) است که بازیکن با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین (برخط) بازی می‌کند. این بازی در سبک استراتژیک و جهت توسعه فرهنگ تفریحات سالم و مفید در دنیای اینترنت طراحی و پیاده سازی شده است.
فضای کلی و داستان بازی بر اساس آموزه های دینی و مذهبی بوده و روند بازی بیانگر نبرد خیر و شر است.

در بازی آخرین نبرد بر خلاف بعضی بازی ها که براساس جنگ پایه گذاری شده، بازیکنی موفق است که علاوه بر قدرت نظامی ، در زمینه های علمی ، فناوری و اقتصادی پیشرفت کند.

در بازی آخرین نبرد کاربر، شهری را در اختیار گرفته و شهرهای تسخیر شده توسط دشمن را که نماد استکبار جهانی است از سلطه و اشغال رها می کند و در پایان با کمک سایرکاربران پنج شهر بزرگ را که نمادی از تسلط نظام سرمایه داری بر پنج قاره جهان بود، فتح می کند.

طراحی گرافیکی بازی برگرفته از نمادهای مذهبی و شهرسازی طبق معماری نوین اسلامی بوده و در بعضی از قسمت های بازی نوآوری ها و خلاقیت هایی صورت گرفته است.

آخرین نبرد، کشوری پیشرفته با تکیه بر سبک زندگی اسلامی را نشان می دهد و شعار بازی موکد این موضوع است که وارثان اصلی زمین ائمه و اولیا خدا و صالحین می باشند.

براساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی بوده و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار یافتن الزامی است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.