مجوز وهابی ها برای تجاوز به زنان و دختران بی دفاع سوریه

۱۳م دیماه ،

مفتی وهابی عربستان به تروریست ها اجازه داد تا برای برطرف‌کردن نیاز‌های جنسی، زنان سوری را به عقد موقت خود درآورند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، یک مفتی تندروی وهابی در عربستان سعودی، اخیراً فتوای دینی صادر کرده که در آن به شبه نظامیان سوریه که وی مجاهد خوانده است، اجازه می‌دهد با زنان سوریه ازدواج کوتاه و چند ساعته داشته باشند. این در حالی است که در آئین های اهل سنت ازدواج موقت حرام تلقی شده است.

شیخ محمد العریفی در راستای ناامن سازی نوامیس مردم سوریه در کارسازی این فتوا برای شهوترانی تروریست های مسلح مخالف بشار اسد گفته است که ازدواج بین این مجاهدین و زنان سوریه می‌تواند تمایلات شهوانی این جنگجویان را برآورده کرده و عزم آن‌ها را برای جنگ با دولت بشار افزایش دهد.

عریفی در این فتوا افزوده است، این ازدواج‌ها که وی آن را ازدواج‌های مناکحه یا موقتی می‌نامد، شامل زنان و دختران ۱۴ سال به بالا می‌شود.

او همچنین در این فتوا، بهشت را به آن دسته از زنانی که به این نوع ازدواج با شبه نظامیان رضایت می‌دهند، وعده داده است. البته بدیهی است تروریست های وحشی که از جان کودکان سوریه نیز نمی گذرند از این فتوا به عنوان پوششی برای تجاوز به زنان و دختران با بهانه شرعی استفاده کنند.

پرس تی وی گزارش داده است ،عریفی در قبل نیز فتواهای مشابهی در حمایت از شبه نظامیان در سوریه صادر کرده است.

او همچنین در دو سال قبل به امر سازماندهی جمع‌آوری کمک از سوی وهابی‌ها برای حمایت مالی از گروه‌های در حال جنگ با دولت سوریه مشغول بوده است.

سوریه از ماه مارس سال قبل میلادی ،ناآرامی‌های گسترده‌ای را تجربه می‌کند. تاکنون تعداد بسیاری از مردم از جمله نیروهای امنیتی در این درگیری‌ها کشته شده‌اند.

دولت سوریه می‌گوید، این ناآرامی‌ها با هماهنگی خارج از کشور انجام می‌شود. هم چنین گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد تعداد بسیاری از این شبه نظامیان از ملیت‌های خارجی می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. یوسف:

    تا اونجایی که من میدونم در زندانهای سوریه نظامیان خونخوار بشاراسد به زنان تجاوز جنسی می کنند.

  2. حاج مهدی:

    واقعا خاک بر سر این حرامزاده ها وقی بزرگ خودشون عمر بن ختاب واز زنا تولید می شه و خودشون از زنا تولید می شن چه توقعی داری که با دیگران این کارا رو نکنن یه مشت سوسمار خور عوزی
    اقا امام زمان ظهور میکنه بزار بتازونند تا کجا می خان برن اقا امام زمان مهدی موعود از سیلیی که همین حروم زاده ها به مادرش حضرت زهراء (س) زدند نمی گذره و انتقام می گیره یا زهراء (س)

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.