مجیدی ،نکونام ، رحمتی ، جباری و غیره مدعی بازوبند

بحث کاپیتانی در تیم استقلال همچنان ادامه دارد و مسئولان نیز تصمیم قاطعی در این خصوص اتخاذ نکردند به همین دلیل مشخص نیست که پس از حضور مجیدی و نکونام در تیم کدامیک بازوبند را در اختیار می گیرند.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، پس از قطعی شدن حضور نکونام امیر قلعه نوعی اعلام کرد که وی کاپیتان تیم اوست و دیگر نفرات نمی توانند به دریافت بازوبند دل خوش باشند از طرفی حضور جباری و کاپیتانی قطعی مهدی رحمتی نیز مزید به علت شد تا شرایط در این تیم تغییر کند.
گفتنی است ، مهدی رحمتی کاپیتان قطعی استقلال شد اما مجتبی جباری با حضورش در تیم شرایط را تغییر داد و در حال حاضر نیز وضعیت بخاطر بازگشت فرهاد مجیدی تغییر کرده است. این بازیکن کاپیتان اول تیم است و شرایط ایده آلی دارد و مشخص است که اگر به استقلال بازگردد مدعی اول کاپیتانی است و جواد نکونام نیز نمی تواند برای وی رقیب باشد زیرا همه رای به کاپیتانی فرهاد مجیدی می دهند زیرا وی سابقه و سن بالایی دارد و همه بازیکنان شرایط را برای وی مناسب می دانند و اعتراض نیز به این موضوع ندارند. اما در صورتی که قلعه نوعی همچنان اصرار بورزد که نکونام و یا رحمتی کاپیتان باشند شرایط متفاوت است  و قطعا حواشی بسیاری در تیم ایجاد می شود زیرا کاپیتانی رحمتی علاوه بر اینکه پر سرو صدا بود حاشیه نیز همراه داشت و از طرفی این موضوع در رابطه با جواد نکونام نیز رخ می دهد زیرا نکونام تا به حال در استقلال بازی نکرده است و بازیکنان با تجربه و قدیمی مدعی هستند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.