مجیدی: شاد کردن دل یک هوادار هم برایم ارزشمند است

۲۸م آذر ،

 فرهاد مجیدی در مورد جلسه امشب با علی فتح‌‌الله‌زاده مبنی بر مذاکره برای بازگشت به استقلال گفت: واقعیت این است که برایم بازی کردن در استقلال خیلی مهم بود و دوست داشتم شرایطی فراهم شود که با پیراهن تیمی که سالها در آن فوتبال بازی کرده بودم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. خوشبختانه مذاکراتی با آقای فتح‌‌الله‌زاده انجام دادیم و در نهایت تصمیم به بازگشت من گرفته شد اگر از آمدن من حتی یک هوادار خوشحال شود این موضوع برایم کافی است. قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا آنجا که توان داشته باشم برای این تیم تلاشم را می‌کنم.

مجیدی در مورد ‌وجود اختلافات قبل با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد:‌ در مورد قبل سؤال نکنید و در این ارتباط فعلاً حرفی نمی‌زنم.

وی در مورد اعتراض برخی از هواداران ناصر حجازی به او در مورد بازگشت به استقلال اظهار داشت: من چیزی ندیدم نباید فراموش کنیم که حجازی نه تنها اسطوره من بلکه اسطوره تمام استقلالی‌ها و حتی خود امیر قلعه‌‌نویی است آقای حجازی برای تمامی استقلالی‌ها عزیز است و همیشه در زمان مربیگیری به من لطف داشتند برای من مهم پیراهن استقلال و هواداران این تیم است و اگر می‌دانستم یک هوادار استقلال با آمدن من خوشحال می‌شود این کار را می‌کردم.

شماره ۷ سابق استقلال در مورد شرایط بدنی‌ و اینکه اگر در هفته‌های ابتدایی نیمکت نشین بود از این مسئله ناراحت نخواهد شد، گفت: مطمئناً به دلیل اینکه مدتی تمرین نداشتم دو هفته بدنسازی می‌کنم با یک بدنساز صحبت کرده‌ام و تا شرایطم جسمی‌ام مهیا نشود بازی نخواهم کرد.

مجیدی در مورد اینکه در ابتدای فصل آیا مسئله کاپیتانی سبب شد به استقلال نیاید، خاطرنشان کرد: چنین بحثی در میان نبوده و دوست ندارم به قبل بازگردم. کاپیتانی تیم استقلال برایم افتخار است اما شرایطی پیش آمد که سبب شد به استقلال نپیوندم. بحث کاپیتانی در میان نبوده است اگر یادتان باشد در یک مسابقه برای ایجاد همدلی بازوبند کاپیتانی را به دست شریفات که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم است بستم. کاپیتانی خیلی ارزش دارد اما نه به این اندازه که در استقلال بازی نکنم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا با امیر قلعه‌نویی در مورد بازگشت به استقلال صحبت داشته و اینکه در این مدت در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است، اظهار داشت:‌ با آقای قلعه‌نویی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کرده‌ام و آقایان به من گفتند هر زمان شرایط فراهم شود در کلاس‌های مربگیری شرکت کنم، برایم باشگاه استقلال بسیار مهم است و دوست داشتم شرایطی ایجاد شود که در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و باز هم می‌گویم اگر می‌دانستم دل یک هوادار با آمدن من شاد می‌شود برایم بسیار اهمیت داشت.

مجیدی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی در جلسه قرارداد نکونام حضور داشت اما در جلسه امروز او با فتح‌‌الله‌زاده، قلعه نویی نبود، گفت: من فکر نمی‌کنم حضور قلعه‌نویی در جلسه بستن قرارداد لازم باشد به هر حال این سؤال را باید از ایشان بپرسید. البته سؤال شما اصلاً سؤالی نیست که من به خواهم به آن جواب بدهم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.