مجیدی:وقت خداحافظی را من مشخص میکنم

۰۶م آذر ،

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/e5a724f0b8b3a6026afc9fb077578d73.jpg

علی فتح الله زاده بعد از بازگشتش از آلمان و بلژیک، اعلام کرده با مسئولان هانوفر برای برگزاری بازی خداحافظی فرهاد مجیدی صحبت کرده و به توافق رسیده.

من در لندن هستم و مشغول کلاس های مربیگری. فتح الله زاده را هم از شبی که در خانه قلعه نویی بودیم، دیگر ندیده ام و فرصتی هم نشده با هم حرف بزنیم

مدیرعامل استقلال به خبر آنلاین گفت: «فرهاد مجیدی در کلاس های مربیگری حضور دارد ودر صورتی که برنامه های او با بازی های استقلال تداخل پیدا نکند، او در سه چهار بازی آخر فصل، استقلال را همراهی خواهد کرد. با او در این باره صحبت کردم و همه هماهنگی ها را انجام داده ام. در این باره با امیر قلعه نویی هم صحبت کردم و موافقت او را هم گرفته ام اما در صورتی که مجیدی نتواند در بازی های آخر، استقلال را همراهی کند، بازی خداحافظی این بازیکن بین استقلال و هانوفر آلمان برگزار خواهد شد.»

اما مجیدی کمتر از ۲۴ ساعت بعد در گفت و گو با «گل»، این خبر را تکذیب کرد و گفت: «من در لندن هستم و مشغول کلاس های مربیگری. فتح الله زاده را هم از شبی که در خانه قلعه نویی بودیم، دیگر ندیده ام و فرصتی هم نشده با هم حرف بزنیم. من برای حفظ منافع استقلال و ایجاد نشدن حاشیه های بعدی خداحافظی کردم ولی اگر قرار باشد به میدان برگردم، زمان خداحافظی را خودم مشخص می کنم. فعلا هم هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته ام.»

این تکذیب سبب شد فتح الله زاده دیروز با مهر حرف بزند و همه حرف هایش را تلویحا تکذیب کند: «فردا یا پس فردا با فرهاد مجیدی صحبت خواهم کرد. به احتمال فراوان حریف استقلال در این مسابقه دوستانه هانوفر خواهد بود اما اگر این تیم هم نشود، قطعا یک تیم آلمانی دیگر جایگزینش خواهد شد.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۵ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۶ آذر

آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فرهاد مجیدی, مجیدی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.