مجید صالح: حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی دلیل باخت به تراکتورسازی بود

مربی تیم فوتبال استقلال حضور بعضی از بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی را دلیل اصلی شکست تیمش برابر تراکتورسازی عنوان کرد.

مجید صالح پس از شکست دو بر صفر استقلال برابر تراکتورسازی اظهار کرد: حضور بازیکنان‌مان در اردوی تیم ملی باعث افت قدرت تیمی‌مان شد و جواد نکونام را نیز از دست دادیم اما به خاطر منافع ملی اشکالی ندارد.

صالح درباره دلایل شکست استقلال افزود: حضور نداشتن امیر قلعه‌نویی نیز تاثیر گذار بود ولی ما در پایان نیمه اول نکات فنی و تغییرات را از وی گرفتیم.

مربی استقلال درباره اینکه در روزنامه‌ها نوشته شده بود وی با آرش برهانی درگیری پیدا کرده است، گفت: من اصلا اهل دعوا نیستم و در عمر ورزشی‌ام با بازیکنی درگیر نشده‌ام. فقط در یکی از تمرین‌هایمان برهانی کمی به تمرین دیر آمد و این موضوع باعث شد که من به وی چند تمرین شنا بدهم.

وی گفت: در نیمه دوم تغییراتی را دادیم و باعث شد خوب بازی کنیم و می‌توانستیم گل بزنیم اما در ضد حملات گل دوم را از تراکتورسازی دریافت کردیم. تراکتورسازی بسیار خوب بازی کرد. دفعه پیش که به تبریز آمده بودم، گفتم که این تیم یکی از قدرتمندترین تیم‌هاست و امیدواریم تراکتورسازی در بازی‌های آسیایی نیز موفق باشد.

وی درباره تماشاگران تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازی مهمان‌نوازی بسیار خوبی از ما کردند و جو بسیار خوبی در استادیوم حاکم بود.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.