مجید صالح: مشکل کادر فنی استقلال، آماده بودن بازیکنان است!

۲۴ام بهمن ،

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل اصلی کادر فنی برای انتخاب بازیکنان در ترکیب اصلی، آمادگی بازیکنان است.

مجید صالح در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. هر بازی آنالیز خاص خودش را دارد. بازی به بازی پیش می‌رویم تا در این فصل به قهرمانی دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تیم فجر سپاسی شیراز یک تیم جوان و دونده است که اگر مشکلات تیم فصل دوم برای این تیم پیش نمی‌آمد هم‌اکنون جایگاه خوبی را در جدول داشت.

صالح در مورد تنها مشکل تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: تیم فوتبال استقلال تنها مشکلی که در این فصل دارد آماده بودن تمام بازیکنان در تمرین است که برای انتخاب ۱۸ بازیکن برای لیست قبل از بازی به مشکل برمی‌خوریم. تمام بازیکنان برای بازی با فجر سپاسی شیراز آماده‌اند و تنها غایب استقلال فرهاد مجیدی به سبب ۳ اخطاره شدن است.

مربی تیم استقلال در مورد انتخاب زمین حافظیه برای بازی‌های تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: انتخاب زمین چمن حافظیه برای بازی های استقلال و پرسپولیس به سبب سکوهای بسیارتر این ورزشگاه نسبت به ورزشگاه دستغیب است. زمین چمن حافظیه طبیعی و خوبتر از زمین چمن دستغیب است بازیکنان استقلال تاکنون در زمین چمن حافظیه بازی نکرده اند ولی تصاویر بازی فجر و پرسپولیس را دیدم مثل اینکه این زمین چمنی مانند استادیوم آزادی دارد.

وی ادامه داد: بهتر است به تیم‌ها لیگ برتری اجازه بدهند تا یک روز قبل از بازی در زمین اصلی بازی کنند که فقط این رسم در لیگ قهرمانان آسیا متداول است.

صالح تاکید کرد: در بازی با فجر سپاسی شیراز نیاز به برد داریم و برای صدر نشینی در لیگ باید امتیاز بازی در شیراز  را بدست بیاوریم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.