محدوده زوج و فرد رینگ دوم طرح ترافیک تهران

جام جم آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس تهران بزرگ گفت: بر اساس مصوبه ای که در شورای عالی ترافیک تصویب شد محدوده زوج و فرد هم به عنوان رینگ دوم طرح ترافیک در پایتخت با نصب دوربین و آماده سازی لازم اجرایی می شود.

سردار حسین رحیمی گفت: محور طرح زوج و فرد نیز به عنوان رینگ دوم طرح ترافیک تهران به محدود این طرح افزوده می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری تهران هم کار بسته سازی و نصب دوربین را در مناطقی که به طرح ترافیک اضافه می شوند انجام می دهد که با پایان عملیات افزایش محدوده طرح انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس تهران بزرگ با اشاره به این که با اجرایی شدن این طرح محدود طرح ترافیک دو برابر می شود، گفت: تمامی افرادی که آرم های طرح ترافیک را دریافت نموده اند بدون هیچ مشکلی می توانند در محدود های جدید نیز تردد کنند.این کار امسال انجام می گیرد و با نصب دوربین ها کار آغاز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص مکانیزه شدن دوربین ها در تقاطع ها، گفت: در حال حاضر ۱۶۰۷ دوربین کنترل سرعت داریم که در گام بعدی مکانیزه کردن تقاطع ها مطرح است که تقاطع های مهم اولویت اول است.

سردار رحیمی تصریح کرد: هم اکنون ۱۲ تقاطع مهم مجهز شده اند و تا شش ماه آینده تمام تقاطع ها به دوربین های الکترونیکی مجهز می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس تهران بزرگ با تاکید بر این که اعمال قانون در خصوص جریمه های چراغ راهنمایی هنوز در مرحله هشدار است، خاطر نشان کرد: اگر روی خط عابر پیاده خودرویی باشد ۲۰ هزار تومان و عبور از چراغ ۱۰۰ هزار توامان جریمه و پنج نمره منفی لحاظ می شود.(باشگاه خبرنگاران جوان)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.