محدوده فاز ۳ و ۴ به شهرداری پردیس تحویل نشده است

۲۹م اسفند ،

برخورداری یکی از خوانندگان نوشته بود:« با سلام، روکش آسفالت بلوارسفیرامید شهرپردیس خراب است. ازمسئولین شهرسازی این شهر تقاضا دارم که نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند. خسته شدیم از بس هزینه برای تعمیر جلوبندی ماشین پرداخت کردیم.»
صناعی ،مسئول شهرسازی شهرداری پردیس در پاسخ به این خواننده در گفت و گو با خبرآنلاین گفت:«این خیابان که حد فاصل فازسه و چهار قرار دارد باید توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن آسفالت ریزی شود. زیرا این محل هنوزبه شهرداری تحویل داده نشده است. البته تنها یک لاین ازاین خیابان دچارمشکل است و هنوزآسفالت ریزی نشده است. بهرحال آسفالت این محل درتعهدات شرکت سرمایه گذاری مسکن است. اگر تا امروز این خیابان آسفالت نشده به سبب لوله کشی های آب و یا گازبوده است اما به نظر می رسد مشکل مرتفع شده است. شایدمشکل اصلی در این خصوص بارندگی های اخیر برف و بارانی دراین محدوده بوده باشد. این موضوع سبب شده که کارآسفالت ریزی به تاخیر بیفتد.»
وی افزود:«تا آنجایی که به یاد دارم چندی پیش هم بین شرکت سرمایه گذاری مسکن و شرکت گازبه سبب نصب لوله های گاز در این محدوده اختلافاتی پیش آمده بود که با مداخله شهردار به سرانجام رسید. به همین سبب مطمئن هستم که کارلوله گذاری گاز نیز به انجام رسیده است. اما با این وجود موضوع اشاره شده را با نماینده شرکت سرمایه گذاری مسکن در میان خواهم گذاشت.»
این مقام مسئول ادامه داد:«ازآنجایی که این مناطق هنوزبه شهرداری پردیس تحویل داده نشده است، شهرداری نمی توانیم نسبت به انجام فعایت های شهرسازی و عمرانی درآن اقدام کند. البته صحبت هایی مبنی برتحویل این مناطق به شهرداری شده اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.» 
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    چرا اتوبوس از پردیس به نوبنیاد نمی گذارند؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.