محدودیت ترافیکی درمحورهای ارتباطی استان مازندران

فرماندهی پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات آخر هفته خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،دراین اطلاعیه آمده است،به منظور افزایش ایمنی،ایجاد کشش و روانی تسهیل درامر عبور و مرور در روزهای پایانی آخر هفته ،محدودیت های ترافیکی در محور های پر تردد استان مازندران به اجرا در می آید.
 این گزارش حاکی است،تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز پنج شنبه مورخ۱۶ شهریور ماه تاساعت ۲۴ روز جمعه۱۷شهریور ماه از محور کندوان(کرج-چالوس)هراز،فیروزکوه و بالعکس ممنوع می باشد .
برپایه این گزارش،در محور”کرج- چالوس”تردد انواع تریلی وکامیون ها کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۷شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷۰۰ تا ساعت ۲۴ به سمت کرج بصورت یک طرفه می باشد.
این گزارش می افزاید،در محور”هراز” تردد کلیه تریلی ها کماکان ممنوع بوده و تردد کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت۱۲ تا ساعت۲۴ روز های پنج شنبه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز جمعه۱۷شهریور ماه از محور هراز ممنوع می باشد.
در محور”فیروزکوه” تردد کلیه تریلی ها به استثنای تریلی های مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت۶ صبح تا۲۴ روز جمعه، ۱۷شهریور ماه از”تهران به قائم شهر”و بالعکس ممنوع می باشد .
گفتنی است،مرکز کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه استان با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ بطور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است./ف
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.