محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس

محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ چالوس طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، طبق روال معمول خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، رضا اکبری امروز گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان البرز و این موضوع که جاده‌ها، آزادراه‌ها و محورهای مواصلاتی استان در حقیقت پل ارتباطی استان تهران با استان‌های شمالی و غربی کشورمان است، همواره در روزهای تعطیل شاهد افزایش تردد خودروها در این محورها هستیم.
وی تصریح کرد: بر این اساس،‌ پلیس راه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط طی روزهای تعطیل در حالت آماده‌باش قرار گرفته و تمهیداتی را برای روان‌سازی بار ترافیکی به ویژه تخلیه ترافیک جاده‌ها اتخاذ می‌کنند.
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بیشترین حجم تردد و بار ترافیکی در استان البرز مربوط به جاده چالوس است که این امر به دلایل مختلف از جمله افزایش سفرها در تعطیلات و همچنین گنجایش جاده فوق باز می‌گردد.
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه محدودیت‌ تردد، این هفته نیز در روزهای پایانی و تعطیل در جاده چالوس اعمال می‌شود، به تشریح این محدودیت‌ها پرداخت و گفت: طبق روال گذشته ماموران پلیس از تردد هرگونه موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته (چهارشنبه بیست و هفتم فروردین) تا پایان محدودیت‌ها یعنی ساعت ۲۴ روز جمعه در جاده چالوس جلوگیری کرده و می‌کنند.
به گزارش فارس، اکبری ادامه داد: همچنین در این مدت تردد انواع کامیون‌های سبک و سنگین از جاده چالوس ممنوع است.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا این هفته نیز جاده چالوس یک طرفه می‌شود، گفت: بر اساس دستورالعمل پلیس راه، تردد انواع خودروها از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز جمعه این هفته تا ساعت ۲۴ از کرج به طرف مرزن‌آباد ممنوع است.
این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: بر این اساس ماموران پلیس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه این روز تردد خودروها را از مرزن‌آباد به سمت کرج در استان البرز یک طرفه اعلام می‌کنند.
اکبری تاکید کرد: این محدودیت‌ها برای جلوگیری از ترافیک‌های سنگین و با هدف خدمات‌رسانی به مردم و تخلیه بار ترافیکی جاده چالوس اعمال می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه رانندگان کشورمان به ویژه مسافران البرزی در ایام تعطیلات نوروز، همکاری خوبی با ماموران پلیس راه داشته و بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید داشتند که امیدواریم این فرهنگ صحیح رانندگی در طول سال جاری به ویژه ایام تعطیل تداوم داشته باشد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.