محدودیت برای تخصیص آرم طرح ترافیک به بیماران خاص

محدودیت برای تخصیص آرم طرح ترافیک به بیماران خاص

عصر خودرو : مدیر طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به محدودیت آرم طرح ترافیک نمی‌توانیم به تمام بیماران خاص آرم بدهیم، بنابراین بر اساس اولویت به آنان آرم تخصیص می‌دهیم.

به نقل از ایسنا غلامحسین زمان آبادی در حاشیه گردهمایی حامیان انجمن ام اس و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد مانند انجمن‌ها، بهزیستی و جامعه معلولان، نقش مهمی در تشخیص اولویت‌ها و اعلام آن به ما دارند.

وی با بیان اینکه در توزیع آرم طرح ترافیک، اولویت ما با بیماران به ویژه بیماران جسمی حرکتی است، اظهار کرد: در جامعه باید امکاناتی فراهم کنیم تا این بیماران بتوانند مانند مردم افراد دیگر کارهای روزمره خود را انجام دهند.

مدیر طرح ترافیک شهرداری تهران افزود: آرم‌های طرح ترافیک به سه دسته حمایتی، سهمیه‌بندی و غیر سهمیه‌ای تقسیم می‌شوند که در گروه حمایتی مبتلایان به بیماری‌هایی مانند ام اس، هموفیلی، سرطان، معلولان و افرادی که دیالیز می‌کنند، قرار دارند.

زمان‌آ‌بادی افزود: در کل ۹۶ هزار و ۲۰۰ آرم طرح ترافیک توزیع می‌شود که از این میزان ۲۵ درصد حمایتی، ۲۵ درصد برای مردم عادی و شرکت‌های داخل طرح و ۵۰ درصد به حمل‌ونقل عمومی اختصاص می‌یابد.

وی در پایان اظهار کرد: برای تخصیص آرم طرح ترافیک، ۱۶ آیتم در نظر گرفته شده است و هر کدام از آنها ضرایبی دارند و بیمارانی که داخل طرح زندگی می‌کنند یا محل درمانی آنان داخل طرح قرار دارد، در اولویت هستند.

جمعه ۲۳ تیر   ۱۳:۳۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.