محرومیت از کاپیتانی به جرم حاشیه سازی

مجتبی جباری هافبک تیم استقلال که به این تیم بازگشته است با شرایطی متفاوتی در این تیم روبروست این بازیکن که فصل قبل کاپیتان اول آبی ها پس از فرهاد مجیدی بود برای فصل جدید با مشکلات جدی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، جباری باری بستن بازوبند کاپیتانی تیم استقلال در فصل جدید با مشکلاتی جدی روبرو شده است این بازیکن شرایط فصل قبل را ندارد زیرا کاپیتان استقلال مشخص شده است و مهدی رحمتی قرار است به عنوان رهبر این تیم را همراهی کند این در حالی است که عنوان می شد با حضور جباری بازوبند کاپیتانی به عنوان اولین نفر به وی واگذار شود در حالیکه این اتفاق رخ نمی دهد و مهدی رحمتی همچنان کاپیتان اول آبی هاست جباری باید با این شرایط کنار بیاید.

گفتنی است، مربیان تیم استقلال در این رابطه به هماهنگی های لازم رسیدند و اعلام کردند که جباری بدلیل حاشیه سازی و مشکلاتی که فصل قبل برای استقلال ایجاد کرده است شرایط همراهی این تیم را به عنوان کاپیتان ندارد.

شایان ذکر است، با اینکه اعلام شده است که مجتبی جباری از این اتفاق نگران است و خواستار دریافت بازوبند شده است اما قرار نیست این اتفاق رخ دهد و جباری در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

اعلام شده است که وی بدلیل حاشیه سازی و شرایطی که ایجاد شده است برای کاپیتانی دچار مشکل شده است.

گفتنی است ، مهدی رحمتی در حال حاضر کاپیتان استقلال است و اگر نکونام بیاید بازوبند به وی می رسد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.