محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی با لخویا از طرف AFC

صبح امروز AFC نامه ای برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد که بر اساس آن، حکم محرومیت تماشاگران پرسپولیس از حضور در بازی با لخویا ابلاغ شد!

محرومیت تماشاگران پرسپولیس

به گزارش ممتاز نیوز،کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه محروم هستند و دیدار این تیم با لخویا بدون تماشاگر برگزار می‌شود. این حکم در پی آن صادر شد که در بازی قبلی پرسپولیس مقابل الوحده امارات در تهران، تعدادی از تماشاگران بدون توجه به هشدارها و تذکراتی که داده شده بود دست به اقداماتی همچون پرتاب نارنجک زدند که در نهایت منجر به گزارش بخشی از آنها توسط ناظر مسابقه شد.

در این گزارش استفاده از مواد آتش‌زا مورد توجه قرار گرفته بود. در نامه کنفدراسیون با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس در سال ۲۰۲۲ به خاطر رفتارهای مشابه تماشاگران خود با محرومیت تعلیقی روبرو بوده است، آن حکم را پس از دو سال برای بازی با لخویا اعمال کرد.

حکم محرومیت تماشاگران پرسپولیس از حضور در آزادی

در این رابطه باشگاه پرسپولیس نیز در انتظار دریافت حکم از سوی فدراسیون فوتبال است تا با بررسی شرایط، نامه دادخواهی و اعتراض خود به این مساله را اعلام کند و امیدوار به تغییر حکم صادره و محرومیت در این خصوص است.

با این حال بعید به نظر می‌رسد با توجه به زمان باقیمانده که منتهی به دو روز تعطیلی پایان هفته ایران و در ادامه پایان هفته میلادی خواهد بود، این مساله میسر شود و پرسپولیس بزرگترین پتانسیل خود برای دیدار مقابل نماینده قطر را از دست داد.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.