محرومیت قلعه نوعی از حضور روی نیمکت استقلال

امیر قلعه نوعی سرمربی آبی ها از سوی چند ارگان با شکایت روبرو شده و شرایط به ضرر اوست و احتمال این که چند هفته ابتدایی در لیگ را از دست بدهد، وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال از سوی خبرنگاران و برخی از داوران با شکایت روبرو شده است و این شکایت توسط مسئولان در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفته است و مسئولان در این مورد شرایط را تغییر دادند.

گفتنی است: مسئولان در کمیته انضباطی اعلام کردند که رای اعلام شده، به استیناف سپرده می شود تا مسئولان در این کمیته شرایط را مورد بررسی قرار دهند و رای نهائی اعلام شود.

شایان ذکر است، رای در این خصوص به ضرر امیر قلعه نوعی بوده زیرا داوران و خبرنگاران اعلام کردند که بیان صحبتهایی از سوی سرمربی آبی ها  درست و منطقی نبوده و اعضای شکایت کننده حق را برای خود قائل هستند به همین دلیل اعلام شده رای به ضرر امیر قلعه نوعی است و سرمربی آبی ها در این خصوص با شرایط متفاوتی روبرو شده است.

گفتنی است، اینکه مسئولان اعلام کردند حداقل مدت محرومیتی که برای این مربی در نظر گرفته شده است سه جلسه است و این مربی نمی تواند اعضای تیمش را در آغاز لیگ همراهی کند زیرا وضعیت برای حضور وی روی نیمکت مناسب نیست البته مسئولان تیم استقلال به محض اعلام رای کمیته استیناف در این مورد اقداماتی را انجام می دهند و شرایط را بررسی می کنند تا اتفاقی که به نفع قلعه نوعی و تیم است رقم بزنند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.