محسنی‌ اژه‌ای: رژیم صهیونیستی در حال سقوط است

حجت‌ا‌لسلام محسنی اژه‌ای گفت: برگزاری این نشست‌ها و اجلاس‌ها باعث وحدت میان بین کشورهای عضو و تضعیف روحیه استکبار می‌‌شود که این سنگ‌اندازی رژیم صهیونیستی برای مقابله حضور سران عضو جنبش عدم تعهد نشان از آن دارد که این رژیم در حال سقوط است.

به گزارش خبرنگار سیاسیممتازنیوز، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: با حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی روز قدس، ملت ایران نشان داد تا آخرین لحظه برای سرنگونی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه حمایت از مردم فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است ادامه داد: پشتیبانی مردم مسلمان جهان از هم‌دینان خود در کشور فلسطین موجب افزایش روحیه مبارزه‌طلبی آنها در مقابل رژیم مفسد صهیونیستی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود اشاره‌ای به شرایط کشور سوریه در منطقه کرد و اذعان داشت:‌ با همکاری که اکنون دولت سوریه با مردم خود به وجود آورده است باعث عقب‌نشینی گروه‌های خارجی غربی در کشور خود شده است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای یادآور شد: همه کشورهای اسلامی باید از دولت و مردم سوریه حمایت کنند تا یک بار دیگر بینی استکبار را به خاک بمالیم و قدرت و همبستگی خود را به رخ آنها بکشیم.

وی در خاتمه به سنگ‌اندازی رژیم صهیونیستی برای حضور سران عضو جنبش عدم تعهد در تهران اشاره و خاطر‌نشان کرد: برگزاری این نشست‌ها و اجلاس‌ها باعث وحدت میان بین کشورهای عضو و تضعیف روحیه استکبار می‌‌شود که این سنگ‌اندازی رژیم صهیونیستی برای مقابله حضور سران عضو جنبش عدم تعهد نشان از آن دارد که این رژیم در حال سقوط است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.