محصولات ‘دسینی پرسپولیس’ از ۲ماه آینده ارائه می شود

به گزارش ایرنا، نشست خبری باشگاه پرسپولیس امروز(جمعه) با حضور معاون اقتصادی این باشگاه و رییس هیات مدیره شرکت پورتاب افزارکه نمایندگی دسینی در ایران را در اختیار دارد، برگزار شد.

فرهاد بیاشاد دراین نشست خبری اظهار داشت:شروع همکاری رسمی پرسپولیس با این شرکت معتبر از امروز آغاز می شود. متاسفاته تا به حال در فوتبال ایران کسی به فکر درآمدزایی و فروش برندنبوده که این مساله یک ضعف بزرگ است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد:به دنبال برطرف کردن این ضعف بوده و با برنامه ریزی به هدفمان رسیدیم. برای رسیدن به موفقیت در مسابقه های مختلف نمی توان تنها به بودجه ۱۰ میلیاردی اکتفاء کرد و باید درآمد بسیار بیشتری داشت.

وی گفت: به طور مثال از بودجه سالیانه ۴۵۰ میلیون یوروی باشگاه رئال مادرید بیش از ۲۰۰ میلیون از طریق خرید برندها و محصولات باشگاه توسط هواداران تامین می شود.

معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد:’دسینی’ یکی از بزرگترین برندهای دنیا محسوب می شود و محصولات مشترک ما از دو ماه آینده در فروشگاه های معتبر ارائه می شود و از هواداران می خواهیم تنها از این برند خرید کنند تا به کمک باشگاه خود بیایند.

وی ادامه داد:در باشگاه پرسپولیس آینده نگری نقش مهمی دارد و در این راستا قراردادپنج ساله بااین شرکت را به گونه ای تنظیم کرده ایم که در صورت تغییرات در مدیریت نیز همکاری ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: از این پس هر فرد و شرکتی که می خواهد از برند پرسپولیس استفاده کند باید با مسوولان باشگاه به صورت رسمی مذاکره کند و گرنه از آنان شکایت می کنیم.

درادامه رییس هیات مدیره شرکت پورتاب افزار(نمایندگی دسینی درایران) گفت : مدت هاست در فوتبال ایران و برخلاف دیگر کشورها، مسوولان به فکر محصولات باشگاه نیستند و فعالیت پرسپولیس در این زمینه نشان از حرفه ای بودن آنان دارد و ما بهترین محصولات را برای این باشگاه بزرگ ارائه خواهم کرد.

‘حمید قریب’افزود: با استقلال نیز قراداد بسته ایم و بنابر درخواست ‘محمد رویانیان’ مبلغ قرارداد با هر دو باشگاه یک قیمت است.

ورزشی**۳۷۸۳**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۹۳۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.