محکومیت اهانت به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام توسط دادگستری آذربایجان غربی

دادگستری آذربایجان غربی با انتشار بیانیه ای ساخت فیلم آمریکایی را که در آن نسبت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام اهانت شده است محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم، إنَّکَ لا تُسمِعُ المَوتَى وَلا تُسمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاء إِذَا وَلَّوْا مُدبِرِین ‏(نمل: ۸۰).

درماندگی و بیچارگی دشمنان بشریت از بیداری امت اسلامی، یک بار دیگر آنان را بر آن داشت که با سخیف‏ترین روش های ممکن، کینه خود را از دین مبین اسلام نشان دهند. این بار یک کارگردان صهیونیست با دریافت مبلغی کلان از هم پالکی‏های خود، دست به ساخت فیلمی موهن درباره پیامبر اکرم(ص) و اسلام زده است. در این فیلم که در خاک ایالات متحده آمریکا و با همکاری مشترک یهودیان صهیونیست، قبطیان پناهنده به آمریکا و کشیش دیوانه آمریکایی ساخته شده است توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام شده است که زبان از بیان آنها شرم دارد.

در واکنش به این جنایت فرهنگی، دادگستری آذربایجان غربی این این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌هراسی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد را محکوم می‌نماید و ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی‌عصر “عجل الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری “مدظله العالی”، از ملت مسلمان و شجاع ایران اسلامی می‌خواهد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، این واقعه جسارت‌آمیز را محکوم کرده و همچنین از مجامع بین المللی می خواهیم این اقدام و توهین قبیح به پیامبر مسلمین را محکوم کنند».

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.