محله باغ آذری مستعد تحولات اساسی در بافت شهرنشینی است

جمعه ۱۹م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

شهردار منطقه ۱۶ در ملاقات مردمی با شهروندان محله باغ آذری :

ششمین ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱۶ با شهروندان در مسجد امیر المومنین (ع) باغ آذری برگزار شد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه ۱۶، مهندس محسن اسدی شهردار منطقه همراه با معاونین و مدیران منطقه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین (ع) محله باغ آذری با شهروندان دیدار و گفتگو نمود.
وی مختصات هندسی محله باغ آذری را با توجه به بافت متراکم و گود بودن این محله جهت سرویس دهی و اجرای طرح های گوناگون خدمات شهری مشکل ساز دانست و گفت : با توجه به ابلاغ طرح تفضیلی و امکان استفاده فضاهای این محله برای اجرای طرح های مسکونی ، تجاری و اداری فرصت مناسبی برای تحولات اساسی در بافت شهرنشینی است. 
اسدی گفت : وجود خیابان صابونیان به عنوان مرکز تجاری در مجاورت محله باغ آذری این امکان را فراهم می سازد تا با جذب سرمایه گذار در این محله نسبت به تغییر کاربری بخشی از املاک مسکونی به تجاری و اداری ضمن افزایش ارزش ملکی سبب ایجاد بافت مسکونی مناسب برای شهروندان فراهم آید .
شهردار منطقه ۱۶، با اشاره به اجرای طرح بهسازی خیابان شهید زراعی که به سریعی به اتمام خواهد رسید گفت : با شرکت آب و فاضلاب توافق لازم به عمل آمده تا ۲ ماه آینده شبکه فاضلاب منطقه به عنوان یکی از مناطق پیشرو ۱۰۰% به بهره برداری برسد.
شهردار منطقه ۱۶ احداث مسیر دوچرخه سواری در بوستان بعثت را به شهروندان مژده داد و گفت : با خریداری دوچرخه ها در فصل آتی این مسیر آماده می گردد و استفاده عموم شهروندان امکان پذیر خواهد بود. 
اسدی ضمن اشاره به جانمایی مرکز خرید میوه وتره بار و بهره برداری از آن  پس از معرفی بهره برداری به اجرای آسفالت توقف گاه اتوبوس های شرکت در این محله اشاره نمود و گفت : هماهنگی لازم در خصوص آسفالت این مکان به عمل آمده که به سریعی اجرا و به پایان خواهد رسید .
لازم به ذکر است شهردار منطقه ۱۶ پس برنامه ملاقات مردمی در مسجد از سطح محدوده محله باغ آذری بازدید نمود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.