محمدرضا ساکت: سازمان لیگ بسکتبال دغدغه اصلی برای فدراسیون است/ طرح نظام جامع باشگاه مداری به کمیسیون اقتصادی خانه ملت می رود

۱۴م دیماه ،

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان گفت: نداشتن یک سازمان لیگ اختصاصی برای بسکتبال دغدغه اصلی فدراسیون است.

محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در اصفهان ورزشگاه مناسب نداریم و دو، سه تیم در یک ورزشگاه بازی های خانگی خود را برگزار می کنند.لازم ندانستیم  فوتبال در باشگاه فولاد ماهان، یک تیم در لیگ داشته باشد در فوتبال برنامه خاصی نداریم و سرمایه گذاری در استان برای فوتبال ضرورت ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان در مورد حضور یک سازمان لیگ مستقل در لیگ بسکتبال تصریح کرد: فدراسیون بسکتبال در برگزاری مسابقات لیگ خود به یک سازمان لیگ اختصاصی احتیاج دارد. فدراسیون بسکتبال تیم ملی قوی دارد ولی در انجام مسابقات لیگ آن چنان سازماندهی و تشکیلات منسجمی ندارد.

ساکت تأکید کرد: مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال توانایی بسیاری دارد و ظرفیت بالایی را در این رشته بوجود آورده است.

که با سازماندهی سازمان لیگ و با برنامه ریزی و نظارت، شاهد ارتقای مسابقات لیگ و برگزاری استاندارد مسابقات در تمام رده های سنی خواهند شد.

وی ادامه داد: درضمن با این برنامه ریزی مدون در بخش داوری و آموزش می توان به ارتقای مسابقات کمک کرد.

ساکت در مورد دغدغه های فدراسیون بسکتبال افزود: نداشتن سازمان لیگ بسکتبال دغدغه های فدراسیون را بسیار کرده است و این مسئولیت های بسیار به طور حتم روی کیفیت مسابقات تأثیر می گذارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان در مورد برگزاری جلسات اعضای اتحادیه فوتبال گفت: مدیرانی که به عنوان ۶ عضو کارگروه اقتصادی اتحادیه فوتبال انتخاب شده اند بهتر است که در تمام جلسات شرکت کنند چون کمک شایانی به مسائل اساسی باشگاه ها می کنند و ثبات اقتصادی باشگاه خودشان را شاهد خواهند بود.

وی ادامه داد: هفته آینده جمع بندی اعضا توسط عزیز محمدی به کمیسیون اقتصادی مجلس خواهد رفت تا این طرح خصوصی سازی و تجاری سازی قانونی برای حمایت باشگاه ها در حرفه ای گری باشد. این طرح نظام جامع باشگاه داری حرفه ای در فوتبال ایران خواهد بود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.