محمدرضا مهدوی: مکانیک هواپیما به من قوت قلب داد

۱۹م دیماه ،

در پی احتمال سقوط هواپیمای حامل بازیکنان داماش؛

بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان گفت: مکانیک هواپیما کنار من در هواپیما نشسته بود و به من قوت قلب می داد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، هافبک تیم فوتبال داماش گیلان گفت: مکانیک هواپیما کنار من در هواپیما نشسته بود و به من قوت قلب می داد.

کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پرواز هواپیمای تیم ما به سمت شیراز تاخیر داشت که مساله آن چنان بزرگ و پیچیده نبود ولی من از پرواز با هواپیما همیشه ترس دارم و پس از تکان های شدید بسیار ترسیده بودم ولی مکانیک هواپیما کنار من نشسته بود و قوت قلب می داد که چیز خاصی نیست و مطمئنا مشکلی پیش نمی آید.

وی ادامه داد: پس از قوت قلب این مکانیک آرامش پیدا کردم و دیگر ترس از این مسئله نداشتم.

مهدوی خاطرنشان کرد: قبل از پرواز به خاطر ترسیدن از پرواز و تاخیر قصد داشتم از هواپیما پیاده شوم ولی نگذاشتند این کار را انجام می دهم.

ابوذر رحیمی: تکان های هواپیما ترسناک بود

بازیکن تیم فوتبال گیلان افزود: در روز پرواز ما به سوی شیراز هوا ابری بود تکان های هواپیما پس از پرواز که سبب ترسیدن مسافرین شده بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر هیچ اتفاقی نیافتاد و به سلامتی به شیراز رسیدیم تا با فجر بازی کنیم بازی فجر شیراز برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است که امیدوارم این دیدار را در زمین خوب این تیم با برتری تمام کنیم.

درخشان: هواپیما آتش می گرفت به شیراز نمی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در این رابطه اظهار داشت: هواپیما قبل از پرواز با تاخیر بسیاری مواجه شد پس از پرواز نیز هواپیما نقص فنی پیاده کرد که سبب دلهره مسافرین و بازیکنان تیم ما شده بود.

وی ادامه داد: تکان های شدید هواپیما سبب ترس و نگرانی شده بود ولی پس از چند لحظه هواپیما وضعیت بهتری پیاده کرد.

درخشان خاطر نشان کرد: اگر هواپیما آتش گرفته بود هیچ گاه ما به شیراز نمی رسیدیم و این گونه که رسانه ها دربارهٔ این موضوع بودند نبود.

نظیف کار: کلی وزن کم کردم

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان گفت: از این که هواپیما دچار نقص فنی شده  کلی وزن کم کردم.

 علی نظیف کار مدافع تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از این که هواپیما در حال پرواز تکان های بسیاری می خورد بسیار ترسیده بودم ترس تمام وجودمان را فرا گرفتع بود در این پرواز که به شیراز بود آن قدر وحشت زده شده بودم که چهار، پنج کیلو وزن کم کردیم.

وی ادامه داد: برای سالم رسیدن به شیراز در حال دعا کردن بودیم کارمان شده بود نذر ونیاز که هواپیما به زمین بنشیند.

نظیف کار خاطر نشان کرد: قبل از پرواز هواپیما به سمت شیراز قصد ترک هواپیما را به خاطر این نقص فنی داشتم ولی مومنی مری تیم نگذاشت تا از هواپیما خارج شوم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.