محمدی: آسیا چیزی به کشتی ما اضافه نمی کند

۰۶اردیبهشت،

غلامرضا محمدی دربارهٔ عملکرد آزادکاران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با تیم جوانی راهی مسابقات شده بودیم و باید روی همین اعتقاد بایستیم. کشتی ما به واقع فراتر از آسیاست و آسیا دیگر چیزی به کشتی ما اضافه نمی‌کند.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: اگر با نفرات اصلی هم می‌رفتیم و با ۷ طلا هم اول می‌شدیم چیزی به کشتی ما اضافه می شد؟ هدف ما برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی جوانان است؛ روزی با همین جوانان و با تیم دوم و حتی سوم‌مان قهرمان آسیا شویم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: هر چند امسال هم این پتانسیل را داشتیم با همین تیم قهرمان آسیا شویم اما مشکلات داوری و کم تجربگی کشتی گیران‌مان اجازه نداد. یکی دو کشتی گیر هم در حد انتظار نبودند اما راه خوبی را انتخاب کرده‌ایم و باید همین روش را ادامه دهیم. اگر یکی از کشتی گیران ما یک پیروزی دیگر کسب می کردند با اختلاف قهرمان می شدیم.

محمدی دربارهٔ عملکرد سبک وزن‌ها عنوان کرد: در اوزان سبک در آسیا همواره مشکل داشته‌ایم و به مدال‌های زیادی نرسیده‌ایم. امیدواریم این میدان ها به کشتی گیران ما کمک کند، بقیه کشتی گیران هم بدانند اگر تلاش کنند به تیم ملی می‌رسند. هدف ما اهمیت دادن به مسابقات قهرمانی کشور است.

وی در خصوص عملکرد امینی در ۸۴ کیلو گفت: انتظار از امینی به عنوان یک کشتی گیر باتجربه بیشتر بود اما روز مسابقه شرایط خوبی نداشت. از همان کشتی اول بی روح و بی جان بود و قدرت همیشگی را نداشت. این رخدادها در ورزش غیرقابل پیش بینی است و برای هر ورزشکاری ممکن است پیش بیاید اما اگر در شرایط همیشگی بود با اقتدار قهرمان می شد.

محمدی دربارهٔ سبب عدم استفاده از محمدیان در ۸۴ کیلو گفت: محمدیان از کشتی گیران آینده دار ایران است و در آینده حرف اول را خواهد زد. وی کنار تیم بود و دیدن مسابقات از نزدیک کمک زیادی به او می کند. ای کاش قبل از آسیایی می‌توانستیم کشتی گیران جوانی مانند محمدیان را در یک تورنمنت مهم محک می زدیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.