محمدی: نگذاریم شرایط کنونی چراغ مبارزه با رژیم صهیونیستی را خاموش کند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود در فضای مجازی برای انتقال پیام روز قدس به مردم جهان تاکید کرد: نباید بگذاریم که شرایط فعلی موجب شود این چراغی که برافروخته شده است خاموش بشود.

داوود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن جایگاه روز قدس و وظیفه کشورهای مسلمان در حمایت از گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: روز قدس یک روز جهانی بوده و جایگاه خود را در عرصه بین‌الملل به خوبی پیدا کرده است. مردم جهان نیز با این روز و پیام آن به خوبی آشنایی دارند. این‌که روز قدس اقدامات ناشایست رژیم صهیونیستی را در اشغال فلسطین به جهانیان نشان داد یکی از اقدامات زیبای جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: ما در این سال‌ها شاهد مبارزات مردم فلسطین و مردم جهان در این عرصه بوده‌ایم ولی متاسفانه در برخی موارد یک بی‌تفاوتی‌هایی از سوی برخی کشورهای عربی وجود داشته است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به هر شکل روز قدس و پیام آن بسیار مفید بوده و جای خود را به خوبی میان جهانیان باز کرده است. اگرچه امسال شاید شرایطی باشد که امکان برگزاری، حضور فیزیکی و تجمعات را در این روز نتوانیم متصور باشیم، ولی می‌توانیم از شرایط، پتانسیل و ظرفیت‌های دیگر بهره لازم را ببریم.

محمدی اظهار کرد: یکی از این ظرفیت‌ها فضای مجازی و فعالیت‌های رسانه‌ای است. اقدامات صداوسیما نیز در این حوزه می‌تواند مفید باشد. از هر ابزاری که در این حوزه دارای ظرفیت است باید با برنامه‌ریزی بهره لازم را ببریم تا این پیام به مردم جهان منتقل شود. نباید بگذاریم که شرایط فعلی موجب شود این چراغی که برافروخته شده خاموش شود. در واقع باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شرایط لازم را برای استفاده حداکثری از فضای مجازی داشته باشیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.