محمد حسین لطیفی و پروژه‌های ناتمام شبکه نمایش خانگی

گزارش سینماپرس از روند فعالیت یک کارگردان/

سینماپرس-گروه سینما/ محمد حسین لطیفی کارگردانی که پروژه های شبکه نمایش خانگی را ناتمام می گذراد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، محمد حسین لطیفی و مهران مدیری از جمله کارگردانانی هستند که دست به تولید سریال های شبکه نمایش خانگی و انتشار آن در هر هفته زدند. مهران مدیری با مجموعه «قهوه تلخ» که همین روزها به پایان خواهد رسید، توانست مخاطبان زیادی را برای این سریال طنز تاریخی به شبکه نمایش خانگی جذب کند. هرچند این مجموعه خود فراز و فرودهای بسیاری داشت.

محمد حسین لطیفی نیز همزمان با مدیری دست به تولید مجموعه «قلب یخی» زد، مجموعه ای که با حضور تعداد بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون به سمت جذب موفق مخاطبان می رفت. در این مجموعه که تنها دو فصل از آن را لطیفی کارگردانی کرد، بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، حمید گودرزی، الناز شاکردوست، امین حیایی، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی نیا، آشا محرابی، مهرداد ضیایی و حسین یاری حضور داشتند.

این سریال را که تهیه کنندگی آن را سید کمال دولت آبادی برعهده داشت، بعد از ساخت دو فصل از آن که فراز و نشیب های بسیاری از نظر داستان و ساخت، در ابتدا با کاهش مخاطب و سپس متوقف شد و لطیفی از ادامه ساخت آن انصراف داد. وی دلایلی مختلفی را برای عدم موفقیت این مجموعه در شبکه نمایش خانگی دانست که از آن جمله می توان به عدم توان مالی و ورشکستگی مجموعه تولید کننده، انتشار غیر مجاز قسمت های مختلف آن در بازار اشاره کرد.

هنوز صحت انصراف لطیفی از تولید «قلب یخی» تایید نشده بود، که خبری جدید از آغاز مجموعه جدیدی برای شبکه نمایش خانگی توسط این کارگردان اعلام شد. این مجموعه با نام «ساخت ایران» با حضور گروه جدیدی از بازیگران سینمای ایران از جمله فرهاد اصلانی محمدرضا گلزار، امین حیایی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما و … در پاریس فیلمبرداری شد.

این بار لطیفی معتقد بود که می تواند بهترین مجموعه را به شبکه نمایش خانگی وارد کند، البته با توجه به تجربیاتی که در خصوص قلب یخی داشت، این انتظار می رفت که بتواند در ساخت این سریال موفق باشد. اما متاسفانه این مجموعه نیز نه تنها در داستان موفق نبود، بلکه در شبکه نمایش خانگی نیز برای مخاطب چندان جذابیت نداشته و حضور ستاره ای مانند محمدرضا گلزار نتوانست چندان موفق باشد.

باز هم لطیفی در ساخت این مجموعه کم کاری کرده و تا امروز هرچند خبری از توقف و یا انصراف این مجموعه اعلام نشده است، اما مدتها است که قسمت های جدید آن وارد بازار نشده و این نشان می دهد که این بار نیز ساخته لطیفی پایانی مانند «قلب یخی» برای وی خواهد داشت.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۹۵۸


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.