محمد نصرتی: انتقام شکست را از لبنانی ها می گیریم

۱۴ام بهمن ،

مدافع ملی پوش در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه بازی با لبنان گفت: وضعیت تیم ملی خوب است همه ملی پوشان آماده می باشند ما با روحیه مضاعف به مصاف لبنان خواهیم رفت.

محمد نصرتی مدافع ملی پوش تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما در مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان باختیم و این شکست برایمان گران تمام شد ما قصد داریم با برد مقابل لبنان از این تیم برای بازی برگشت جام جهانی زهر چشم بگیریم.

وی در خصوص وضعیتش گفت: خدا را شکر شرایط بدنی ام ایده آل است و من با تمرینات خوب زیر نظر کی روش آماده بازی با لبنان می شوم.

وی در خصوص دعوت شدن یک بازیکن از تراکتورسازی گفت: در حیطه وظیفه ام نیست که در مورد لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی اظهار نظر کنم سرمربی تیم ملی تشخیص می دهد که چه بازیکنانی در تیم ملی حضور داشته باشند.

وی در خصوص فشردگی بازی های لیگ برتر و اردوی تیم ملی گفت: به نظرم بازی های تیم ملی اولویت اصلی را دارند، باشگاه های لیگ برتر باید همکاری لازم را با تیم ملی داشته باشند تا ما در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت های اسیا به موفقیت برسیم.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هدف تیم ما قهرمانی در لیگ برتر است تساوی مقابل ذوب آهن وضعیتمان را در جدول دچار مشکل کرد اگر ما بتوانیم بازی های خانگی مان را ببریم و رقبایمان استقلال و سپاهان نتیجه نگیرند به طور حتم می توانیم قهرمان لیگ دوازدهم شویم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.