محمد نوری: پرسپولیس باید گل محمدی را نگه دارد

۲۶فروردین۱۳،

پرسپولیس در حالی در فینال جام حذفی به مصاف سپاهان خواهد رفت که محمد نوری هافبک گلزن سرخپوشان تاثیر بسیاری در فینالیست شدن تیمش داشت.

نوری در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در مورد اینکه پرسپولیس۴ روز قبل از بازی با سپاهان باید به مصاف ملوان برود می گوید: «قطعا این اتفاق چیزی نیست که باب میل ما باشد هر چند که شاید کادرفنی برای پرسپولیس بازی تدارکاتی در نظر بگیرد. سازمان لیگ می توانست بازی ما با ملوان را چند روز زودتر برگزار کند تا پرسپولیس با آمادگی کامل به مصاف سپاهان برود.»
او در پاسخ به این سوال که به نظر تو شانس پرسپولیس و سپاهان برای رسیدن به قهرمانی برابر است ادامه می دهد: «ما تا اینجا بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم که تیم پرقدرتی هستیم ولی در فینال هم کار سختی داریم. باید وارد زمین شویم تا بدانیم چه اتفاقاتی رخ می دهد ولی قبل از آغاز مسابقه شانس هر دو تیم یکسان است. سپاهان نفرات خوبی دارد و جزو تیم های پرقدرت ایران است ولی ما در فینال محکوم به برد و قهرمانی هستیم تا این همه ناکامی را جبران کنیم.»
نوری در بعضی از بازی های جام حذفی و لیگ نیمکت نشین شد.او ر پاسخ به این سوال که آیا بابت این موضوع از یحیی گل محمدی ناراحت نیستی تاکید می کند:«هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می گردد و من هم ناراحت شدم ولی از گل محمدی ناراحت نیستم. او قبل از بازی با داماش و ذوب آهن با من صحبت کرد و گفت چه برنامه ای دارد و من هم مشکلی بابت این موضوع نداشتم. خوشبختانه زحمت کشیدم و حقم را گرفتم. الان ما به فینال رسیده ایم و امکان دارد مقابل سپاهان بعضی ها نیمکت نشین شوند ولی بازیکنان پرسپولیس باید خودخواهی را کنار بگذارند و فقط به قهرمانی تیم فکر کنند. من نمی توانستم بابت نیمکت نشینی اعتراض کنم و خوشحالم که وقتی وارد زمین شدم برای پرسپولیس کم نگذاشتم.»
نوری در مورد اینکه آیا گل محمدی برای فصل آینده گزینه مناسبی است می گوید:«بله، او گزینه خوبی است و باشگاه باید برای فصل آینده گل محمدی را نگه دارد. او تیم را در رده دوازدهم تحویل گرفت و حالا در رده ششم هستیم و به فینال جام حذفی رسیده ایم. البته در فینال جام حذفی یک طرف نتیجه باخت است ولی باشگاه باید گل محمدی را نگه دارد.»


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.