محورهای پرتردد در اولویت تغییر تابلوهای راهنمایی

محورهای پرتردد در اولویت تغییر تابلوهای راهنمایی

عصر خودرو : جانشین پلیس راه کشور از ادامه پروژه تغییر تابلوهای راهنمایی و رانندگی که نیاز به بروز رسانی داشتند با همکاری وزارت راه خبر داد.

به نقل از فارس سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: هم اکنون تابلوهای مغایر با وضعیت حاضر جاده‌ها با کمک وزارت راه و شهرسازی در حال شناسایی و تغییر و به روز رسانی هستند.
وی ادامه داد:‌ برخی از مسیرها قبلًا دارای دو باند رفت و برگشت بودند لذا سرعت در آنها دارای یک محدودیت مشخص بود اما با تغییر کاربری و تبدیل آنها به مسیر یک‌طرفه این نیاز احساس شد تا تابلوها با نیاز روز جاده هم‌خوانی پیدا کند.
این مقام مسئول در پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد:‌ از سال قبل مکان‌یابی‌های لازم برای شناسایی نقاط نیازمند اصلاح از طریق پلیس راهور آغاز شد و محل‌های مورد نظر به وزارت راه و شهرسازی گزارش داده شد تا تابلوها را با شرایط جاده منطبق کنند.
جانشین پلیس راه گفت: تمامی محورهای کشور در این پروژه مدنظر قرار دارند اما اولویت با جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز است چرا که با اصلاخ تابلوها در این مسیرها به میزان قابل توجه‌ای می‌توان از تلفات ناشی از تصادفات کاست.

شنبه ۱۸ شهریور   ۸:۵۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.