محور نمونه ترافیکی شمال پایتخت در خیابان پاسداران اجرایی می شود

فروردین ۱۴۰۳

با هدف مدیریت ترافیکی در معابر پرتردد و پیچیده شمال تهران خیابان پاسداران به عنوان محور نمونه ترافیکی در منطقه یک انتخاب و ضوابط کامل ترافیکی تا پایان مرداد ماه اجرایی می شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پوریا محمدیان گفت: خیابان پاسداران تا پایان مرداد ماه به استانداردهای ترافیکی مجهز خواهد شد و محور دوم از سوی معاونین و روسای پلیس راهور پهنه شمال شرق انتخاب و تا پایان شهریور با استانداردهای ترافیکی تکمیل می گردند.
محمدیان تصریح کرد: با تعامل خوبی که بین پلیس راهور منطقه یک و معاونت ترافیکی این منطقه وجود دارد به تحقیق مدیریت ترافیک و حذف پارک خودروهای شخصی در مجاورت مجتمع های تجاری بازار قدیم تجریش تندیس نارون و الماس شرق بدون مشکل بوده است.
محمدیان اظهار داشت: جهت رفع مشکلات کسبه تجریش نیز به همراه پلیس راهور با اعمال قانون و حضور مستمر زحمتکشان این حوزه مشکلات مرتفع می شود تا در آینده اینزدیک با اجرای طرح پیاده راه در این محور معضلات ترافیکی در بلند مدت به کلی پایان یابد.
آقا بیکی ماون امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه افزد: اجرای محور نمونه ترافیکی در خیابان پاسداران در منطقه یک با کمک و همکاری پلیس راهور منطقه مناسب است و اجرای دومین محور نمونه ترافیکی در این منطقه باید در محوری با پیچیدگی های ترافیکی بیشتر انتخاب شود تا جهت رفع مشکلات و مدیریت ترافیکی آن طراحی و اجرای کاملتری در بازده زمانی کوتاه در آن عملیاتی گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.