محیط دانشگاه، باشگاه احزاب و جریان‌های سیاسی خارج دانشگاه نیست

۲۹ آبان ،

262.jpeg

در بیانیه پایانی اجلاس سراسری جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید شد: محیط دانشگاه باشگاه احزاب و جریان‌های سیاسی خارج دانشگاه نیست.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیانیه اجلاس سراسری جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد به دوران تازه‌ای از فعالیت تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با تغییرات تازه در دهه چهارم فعالیت دانشگاه اشاره شده است.

در متن این بیانیه آمده است: ما فعالین دانشجویی تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ولایتمدرای را سرلوحه خود قرار داده و با حفظ فضای تفکر، تعقل و اعتدال، منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارها و برنامه‌های خویش قرار خواهیم داد.

فعالین دانشجویی در این بیانیه آورده‌اند: حملات وحشیانه رژیم غاصب و نژاد پرست صهیونیستی به نوار غزه را محکوم نموده و از سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم هرچه سریع تر اقدامات لازم در خصوص توقف این نسل کشی آشکار را به عمل آورد، همچنین اعضاء تشکل‌های دانشگاه آزاد از دستگاه امورخارجه می‌خواهد هر چه سریع‌تر از طریق سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش غیر متعهدها تمهیدات لازم در خصوص انجام هر گونه اقدام موثر در جهتی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به عمل آورد.

فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به تحریم‌های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی که با اهداف سیاسی به منظور رسیدن به مقاصد شوم استکباری به مردم ایران تحمیل می‌کنند، انتظار دارد دولت با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بسته‌های اقتصادی کارآمدی اجرا نموده تا نقش تحریم‌ها بی‌اثر شود.

در این بیانیه فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد از تمامی نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی انتظار دارد با معرفی دلالان سودجو در عرصه اقتصادی که سبب ایجاد اغتشاش اقتصادی شده‌اند، اشد مجازات قانونی در کوتاه ترین وقت را نسبت به آنان اجرا کند.

در بیانیه پایانی اجلاس سراسری جنبش دانشجویی، فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی معتقدند که محیط دانشگاه باشگاه احزاب و جریان‌های سیاسی خارج دانشگاه نیست، و آورده‌اند: دانشجویان اجازه نخواهند داد هرگونه بهره‌برداری از فضای دانشگاه آزاد و دانشجویان در جهتی منافع شخصی و حزبی اشخاص قرار گیرد.

ما فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شرایط خاص جهانی در ماه‌های اخیر، انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ را بسیار حائز اهمیت می دانیم و معتقدیم با حضور حداکثری مردم مقاوم و غیور ایران تمام نقشه‌های استکباران جهانی بخصوص شیطان بزرگ آمریگا و سگ نگهبانش در منطقه رژیم غاصب صهیونیستی خنثی خواهد شد و یک بار دیگر ملت ایران نشان خواهد داد همچنان به میثاقی که با امام راحل شان در بهمن ۵۷ بسته‌اند وفادار بوده و همواره پیرو رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌باشند.

ما فعالین دانشجویی تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شعار فرهنگ و ولایتمداری دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی حمایت قاطع خود را از برنامه های ایشان اعلام نموده و در جهت تحقق اهداف عالیه مذکور از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

فعالین دانشجویی تشکل‌های دانشگاه آزاد در خاتمه با سرلوحه قرار دادن فرمایش امام راحل(ره) که فرموده‌اند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته.» آورده‌اند که تنها راه پیروزی حق علیه باطل تمسک به فرهنگ عاشورایی بوده و راه ما، راه حسین(ع) است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.