مخابرات تهران به دنبال اینترنت اعتباری

۱۴فروردین۱۳،

 

معاون فنی و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران سال قبل اعلام کرد که متقاضیان اینترنت منطقه هفت تهران می‌توانند با استفاده از اینترنت "پری‌پید" به جای اینترنت "پست‌پید" از اینترنت اعتباری استفاده کنند.
 
 
بیشترین استفاده این سرویس برای آن دسته از مشترکان مستاجری مورد نیاز است که از صاحب‌خانه خود اجازه دریافت اینترنت ADSL را ندارند و با ثبت هویت خود می‌توانند این سرویس را دریافت کنند.
 
سمیع‌الله صادقی با بیان این که از این نوع اینترنت با نام اینترنت اعتباری نیز ذکر می‌شود، گفته بود: متقاضیان پس از دایری سرویس می‌توانند با خرید اعتبار از بانک، ADSL خود را شارژ کنند و تا زمانی که خط‌شان را شارژ ‌کنند، ADSL آن‌ها اعتبار دارد اما در صورت شارژ نکردن مجدد خطشان، سرویس خود به خود قطع می‌شود.
 
این سرویس پیش‌تر از سوی شرکت‌های PAP ارائه می‌شد، اما در حال حاضر اینترنت اعتباری در همه مناطق تهران قابل اجراست اما به صورت آزمایشی در منطقه ۷ راه‌اندازی شده و قرار بوده که در دیگر مناطق هم امکان استفاده از آن فراهم شود.
 
این سرویس به سبب اینکه به صورت حجمی کنترل می‌شود، مشترکان می‌توانند سرعت درخواستی خود را که از ۱۲۸ تا ۵۱۲ ارائه می‌شود را اعلام کنند و لازم به ذکر است ضریب یک به ۱۰ در این سرویس در نظر گرفته نمی‌شود. این سرویس برای محاسبه ارزان‌تر به صورت حجمی کنترل می‌شود و مشترکان می‌توانند با حجم درخواستی این سرویس را دریافت کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.