مخابرات تهران: مشترکان صورتحساب تلفن ثابت خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مشترکین تلفن ثابت مبلغ قبض صورتحساب تلفن خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند تا سبب قطع تلفن، اتلاف وقت و پرداخت هزینه وصل مجدد نشود.
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات استان تهران، ولی ا… سعیدیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: به دلایل مختلفی چون عدم پرداخت صورتحساب یا بدهی اقساط در مهلت مقرر، سوء استفاده از تلفن و ایجاد مزاحمت برای مشترکان دیگر، دخالت در  
سیم کشی و منصوبات، تغییر مکان غیرمجاز و گرفتن انشعاب، دستور مراجع قضایی به سبب وجود شاکی، خرابی تلفن و یا استفاده از تلفن های غیرمجاز، تلفن مشترکین دچار قطعی می گردد.
 
وی با بیان این مطلب که صورتحساب تلفن هر دو ماه یکبار صادر و برای مشترکین ارسال  
می شود گفت: برای مشترکان با کارکرد بالا، صورتحساب میان دوره ای از طریق سامانه ۱۸۱۸ به صورت پیام اخطار بدهی اعلام می گردد.
 
وی خاطر نشان کرد: مشترکین تلفن ثابت می توانند در صورت عدم دریافت صورتحساب تلفن ثابت خود با تماس با سامانه ۱۸۱۸ درروزهای پانزدهم ماه های فرد سال از میزان کارکرد خود مطلع شوند و از همین طریق نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
 
سعیدیان ادامه داد: در صورت قطع تلفن به سبب پرداخت نکردن صورتحساب در مهلت مقرر برای وصل مجدد مشترکین می توانند از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.tct.ir و یا سامانه ۱۸۱۸ ازمیزان بدهی کارکرد هزینه مطلع و نسبت به پرداخت و وصل مجدد تلفن اقدام و یا با آخرین قبض پرداختی به مرکز مخابراتی مربوطه مراجعه کرد.
 
وی افزود: در صورت پرداخت صورتحساب از طریق سامانه ۱۸۱۸ نیازی به مراجعه به مرکز نیست و تلفن قطع شده بلافاصله پس از پرداخت بدهی وصل می گردد.
 
سعیدیان ضمن اعلام این مطلب که در صورت عدم پرداخت صورتحساب، تلفن مشترک بدهکار قطع و پس از طی مراحل قانونی تخلیه و سلب امتیاز می گردد گفت: در آن صورت نام مشترک در لیست سیاه درج و از ارائه هرگونه سرویس مخابراتی به وی جلوگیری می گردد.
 
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد: قبض های دارای بدهی قبلی فاقد مهلت پرداخت می باشند به همین سبب لازم است آن دسته از مشترکان بلافاصله پس از پرداخت وجه مربوطه برای وصل مجدد و یا جلوگیری از قطع تلفن خود با در دست داشتن قبض پرداختی به مرکز مخابراتی مربوطه مراجعه کنند. تنها مشترکینی که از طریق سامانه ۱۸۱۸ نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام می کنند نیازی به مراجعه به مرکز مخابرات نخواهند داشت. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.