مخابرات: دانشکده مخابرات مال ماست!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

"داود زارعیان" اظهار داشت: دانشکده پست و مخابرات یک دانشکده‎ی قدیمی است و علاوه بر اعتبار داخلی دارای اعتبار بین المللی است.
 
معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران در گفت‎وگو با یک پایگاه اینترنتی خبری منصوب به شرکت مخابرات ایران، گفت: دانشکده پست و مخابرات از بدو تاسیس یکی از زیر مجموعه‎های وزارت ارتباطات بوده است. در دولت آقای خاتمی قرار شد که فعالیت دانشکده‎هایی که زیرمجموعه‎ی وزارت‎خانه است متوقف شود و دانشکده پست و مخابرات نیز پیرو این تصمیم چند سالی دانشجو نگرفت.
 
وی ادامه داد: در دولت آقای احمدی نژاد مصوبه‎ای مبنی بر اینکه دستگاه‎های دولتی نمی‎توانند دانشکده داشته باشند به تصویب رسید و در این خصوص سه راه حل ارائه شد. اول اینکه دانشکده‎ها منحل شوند. دیگر اینکه دانشکده‎ها به وزارت علوم تحویل داده شوند و سومین راه حل این بود که دانشکده‎ها به مراکز آموزش عالی غیر دولتی تبدیل شوند.
 
زارعیان افزود: بر همین اساس در وزارت علوم مصوب شد که دانشکده‎ی پست و مخابرات به شرکت مخابرات ایران که یک شرکت خصوصی است تحویل داده شود و در حال حاضر دانشکده‎ی مخابرات با هزینه‎ی مخابرات اداره می‎شود و مراحل دیگر آن نیز به تدریج عملیاتی خواهد شد.
 
وی در خصوص وضعیت رئیس دانشکده‎ی پست و مخابرات، گفت: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برای رئیس دانشکده حکم زده است و ایشان در حال پیگیری کارهای دانشکده می باشند.
 
زارعیان در پایان خاطرنشان کرد: دانشکده‎ی پست و مخابرات یک دانشکده قدیمی است و علاوه بر اعتبار داخلی دارای اعتبار بین المللی است و تا کنون با همکاری ITU چندین دوره‎ی آموزشی برگزار کرده و به زودی نیز یک دوره‎ی آموزشی دیگر برگزار خواهد کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.