مخابرات رسماً اجرای هم‌کدی تلفن ثابت را متوقف کرد; دستور تازهی برای تعرفه‌ها نیست

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون شرکت مخابرات ایران وصول ابلاغیه توقف همکدی توسط رگولاتوری به مخابرات را تأیید کرد و گفت: از این پس مخابرات هم‌کدسازی را در استان تازهی اجرا نخواهد کرد و به تبع آبونمان ماهیانه ۹۰۰ تومانی هم‌کدی در استان تازهی اخذ نخواهد شد.
 
داوود زارعیان در گفت‌وگو با فارس وصول ابلاغیه توقف هم‌کدی توسط رگولاتوری به مخابرات را تائید کرد.
 
وی در پاسخ به این سوال که در صورت دریافت ابلاغیه توقف اجرای همکدی، چرا دیروز هم‌کدی در یک استان تازه اجرا شد، توضیح داد: با توجه به اینکه عملیات اجرای طرح‌همکدی در استان مرکزی از صبح روز دوشنبه ۲۸/۵/۹۲ آغاز شده بود و در آن زمان هنوز دستوری مبنی بر توقف انجام کار به شرکت مخابرات نرسیده بود، اجرای طرح تا ساعت ۲۲ روز ۲۸ مرداد ادامه یافت و به پایان رسید.
 
معاون شرکت مخابرات ایران ادامه داد: اما در اجرای هم‌کدی در سایر استان‌ها با توجه به ابلاغیه رگولاتوری، فعلا دست نگه داشته می‌شود. به این ترتیب تا زمان اعلام تصمیم تازه، مخابرات اقدام به اجرای هم‌کدسازی در استان تازهی نخواهد کرد و به تبع آبونمان ماهیانه ۹۰۰ تومانی که مشروط به اجرای هم‌کدی بود نیز در استان تازهی اخذ نخواهد شد.
 
وی در خصوص تعیین تکلیف تعرفه‌ها در ابلاغیه رگولاتوری، گفت: در این ابلاغیه دستور توقف طرح هم‌کدی صادر شده و صحبتی از تعرفه نشده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.