مخاطبان خبرآنلاین: آقای نجم الدین منظورتان از کاردستی بودن رانا چیست؟

بیشتر این واکنش ها به یک بخش از پاسخ این شرکت در خصوص خودروی رانا بر می گردد. مخاطبان خبرآنلاین خواستار پاسخگویی نجم الدین مدیرعامل فعلی شرکت ایران خودرو به کاردستی خواندن رانا در روز رونمایی آن در فروردین ۸۸، شدند.
برخی از خوانندگان تاکید کرده اند: باید معنی کاردستی تشریح شود تا مشخص گردد معنی رونمایی از یک خودرو چیست. برخی دیگر نیز پارافراتر گذاشته و با ارسال لینک اخبار روز رونمایی رانا و اظهارات نجم الدین در این روز از وی پرسیده اند پس چرا اگر این خودرو کاردستی بوده وی در این مراسم سخنی از ان نگفته و به تعریف و تمجید از منطقی پرداخته است.
یکی از مخاطبان خبرانلاین در همین مورد نوشته است: بهتر نیست به جای این پاسخ های توهین آمیز، آقای نجم الدین، کاردستی را برای خوانندگان شرح می داد.چناب نجم الدین لطفا برای روش شدن افکار اذهان عمومی بفرمایید اگر این پروژه کاردستی بود پس چرا در روز رونمایی آن که مصادف با تودیع آقای منطقی شد این را نگفتید و شروع به تعریف و تمجید از عملکرد منطقی کردید و گفتید به او در این ایران خودرو نیاز دارید و با همه خداحافظی می کنید الا منطقی ! یا آنزمان مردم را ساده انگاشتید و تنها برای رسیدن به مقاصد خودتان سکوت کردید یا امروز در تلاشید تا رانا را به نام خود تمام کنید. آقای نجم الدین یادتان نرود این صندلی به هیچ کس وفا نکرده است.شاید بد نباشد یکی از لینک های اظهارات خودتان در زمان رونمایی رانا را بگذارم تا بخوانید.(لینک خبر)
همچنین یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین تاکیده کرده است: آقای نجم الدین شاید چهره خندانتان در روز رونمایی رانا زمانیکه در این خودرو نشسته بودید و آن را تست می کردید یادتان رفته شاید بد نباشد به این لینک نگاهی بیندازید.(لینک خبر)
ضمن آنکه در این اخبار قیمت این خودرو ۱۰ تا ۱۲ میلیون قید شده در حالیکه براوردها از تولید این خودرو پس از گذشت ۳ سال بیش از ۱۵ میلیون تومان است.
درحال حاضر چند روزی از پایان ثبت نام متقاضیان برای خرید این خودرو می گذرد و از متقاضیان خواسته شده که در ابتدا ۱۰ میلیون تومان به حساب ایران خودرو بریزند و تحویل آن نیز به بیش از یکسال آینده موکول شده است.
درعین حال در حالی در پاسخ ایران خودرو از انتقادهای غیرکارشناسانه منطقی طی سه سال گذشته از این شرکت تاکید شده که منطقی علت عدم تولید این خودرو را در سه محور جستجو می کند که تنها یکی از این دلایل به بحث مدیریتی بر می گردد و مابقی موارد به کاهش اهمیت صادراتی در یک برهه زمانی و سودآوری جستجو شده است.
درعین حال یکی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین نوشته است: زمان منطقی می گفتند که رانا قراراست با موتور ملی تولید شود اما بعد از ۳ سال امروز می گویید با موتور فرانسوی تولید خواهد شد به نظرشما چرا باید برای تولید خودرویی با موتور فرانسوی ۳ سال مکث کرد؟
ازسویی دیگر، پاسخ تند ایران خودرو باعث شد تا چندی از مخاطبان خبرانلاین بدون خواندن گفت وگوی منطقی تاکید کنند که اگرچه این مصاحبه را نخواندند اما پاسخ تند ایران خودرو حاکی از درست بودن اظهارات منطقی است.
برخی از مخاطبان خبرآنلاین این سوال را از مدیرعامل فعلی ایران خودرو پرسیده اند” آقای نجم الدین اگر در مقابل این گفت وگو سکوت می کردید، بهتر نبود؟”

/۲۲۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.